Godt råd.. brug ALDRIG en fuldmagt til pakkepost
Redaktør: Moderatorer
-
nibdk
- Medlem
- Geografisk sted: Frederikssund
DPD er nogle knaldperler.
De kunne ikke finde min adresse, så kunne man se i deres track og trace, at de havde registreret de havde været der to dage i træk og ikke kunnet aflevere pakken. Da jeg så den var på vej retur ringede jeg og blev svinet til af dem, og at det ikke var deres problem jeg ikke var hjemme. Da jeg så fortalte der hang en fuldmagt på døren og at den stadig hang der, samt at der ingen seddel var i postkassen om at de havde været der kunne de godt levere igen. Det lykkedes også efter jeg tydeligt specificerede adgang til adressen for dem.
Skulle dog aldrig have lavet den fuldmagt, for pakken var transportskadet, sikkert af al det håndtering. Der var kommet en ridse i noget maling, jeg gad dog ikke gøre mere ved det.
De kunne ikke finde min adresse, så kunne man se i deres track og trace, at de havde registreret de havde været der to dage i træk og ikke kunnet aflevere pakken. Da jeg så den var på vej retur ringede jeg og blev svinet til af dem, og at det ikke var deres problem jeg ikke var hjemme. Da jeg så fortalte der hang en fuldmagt på døren og at den stadig hang der, samt at der ingen seddel var i postkassen om at de havde været der kunne de godt levere igen. Det lykkedes også efter jeg tydeligt specificerede adgang til adressen for dem.
Skulle dog aldrig have lavet den fuldmagt, for pakken var transportskadet, sikkert af al det håndtering. Der var kommet en ridse i noget maling, jeg gad dog ikke gøre mere ved det.
-
Minilars
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
I torsdag's da jeg kom hjem fra arbejde stod der sørme en pakke foran min hoveddør.. vupti vapti.. julemanden var kommet forbi..
enten har ham fragtmanden fået dårlig somvittighed eller også har de fundet den et sted på lageret.. jeg kan bare ikke forstå hvorfor de så har sagt at den VAR afleveret.. nok om det.. jeg har fået min pakke og jeg er SÅ
men helt ærlig.. de ER altså også lækre
enten har ham fragtmanden fået dårlig somvittighed eller også har de fundet den et sted på lageret.. jeg kan bare ikke forstå hvorfor de så har sagt at den VAR afleveret.. nok om det.. jeg har fået min pakke og jeg er SÅ
- Vedhæftede filer
-
- HPIM0204.JPG (148.69 KiB) Vist 4471 gange
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
- DorkVonWaterfall
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Ikast, verdens navle
hehe, jeg kæmper pt selv med det knaldhatte fra DPD...
ikke nok med at der var 7 ugers leveringstid på min rustfrie udstødning fra tyskland (Jetex), men nu har fragtfirmaet DPD for 2. gang sendt min pakke til Finland?
bare fordi mit postnummer er 7430 og der åbenbart er en by i Finland der har nummeret 74300, så kan de paddehatte ikke finde ud af det.....
men selfølgelig staves Danmark og Finland jo næsten ens...eller noget

ikke nok med at der var 7 ugers leveringstid på min rustfrie udstødning fra tyskland (Jetex), men nu har fragtfirmaet DPD for 2. gang sendt min pakke til Finland?
bare fordi mit postnummer er 7430 og der åbenbart er en by i Finland der har nummeret 74300, så kan de paddehatte ikke finde ud af det.....
men selfølgelig staves Danmark og Finland jo næsten ens...eller noget
pffftttt......
- Hartvig
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Nordjylland
- Kontakt:
-
nibdk
- Medlem
- Geografisk sted: Frederikssund
Minilars skrev:I torsdag's da jeg kom hjem fra arbejde stod der sørme en pakke foran min hoveddør.. vupti vapti.. julemanden var kommet forbi..
enten har ham fragtmanden fået dårlig somvittighed eller også har de fundet den et sted på lageret.. jeg kan bare ikke forstå hvorfor de så har sagt at den VAR afleveret.. nok om det.. jeg har fået min pakke og jeg er SÅ![]()
Hvis du havde haft de pakkenumre så havde du nok set at kun den ene pakke var afleveret. Uden pakkenumrene kan man ikke gøre en skid, og man kan ikke få et ordentligt svar fra firmaet på hvad der er sket.
Men du kan jo se pakkenummeret nu og tjekke på deres hjemmeside om den tidligere har været forsøgt afleveret.
Niels
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
nibdk skrev:Minilars skrev:I torsdag's da jeg kom hjem fra arbejde stod der sørme en pakke foran min hoveddør.. vupti vapti.. julemanden var kommet forbi..
enten har ham fragtmanden fået dårlig somvittighed eller også har de fundet den et sted på lageret.. jeg kan bare ikke forstå hvorfor de så har sagt at den VAR afleveret.. nok om det.. jeg har fået min pakke og jeg er SÅ![]()
Hvis du havde haft de pakkenumre så havde du nok set at kun den ene pakke var afleveret. Uden pakkenumrene kan man ikke gøre en skid, og man kan ikke få et ordentligt svar fra firmaet på hvad der er sket.
Men du kan jo se pakkenummeret nu og tjekke på deres hjemmeside om den tidligere har været forsøgt afleveret.
Niels
han havde pakke numrene og de sagde BEGGE PAKKER VAR AFLEVERET men vi stod kun med een
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Minilars
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
Der står at de er leveret samtidig.
april 11, 2006 15:33 Copenhagen - Denmark Forsendelse leveret
det står der ud for begge pakker.. men den ene dukkede først op i torsdags??
det kan jo selvfølgelig også være at jeg bare har overset den..
april 11, 2006 15:33 Copenhagen - Denmark Forsendelse leveret
det står der ud for begge pakker.. men den ene dukkede først op i torsdags??
det kan jo selvfølgelig også være at jeg bare har overset den..
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Minilars skrev:det kan jo selvfølgelig også være at jeg bare har overset den..
ja den var pakket i gennemsigtig forsvindings papir for jeg var også blind så
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk