Lad os lige sikre at der ikke opstår en masse misforståelser omkring dette indlæg, som jo egentligt bare drejede sig om hjælp til oplysning om udgangshastigheder

men okay - stikker man snotten frem så....
1) Min kritik går udelukkende på at der netop anvendes tidtagningsudstyr i Danmark som er baseret på "brugsen" og "vaskehals" sensorer og det mener jeg simpelthen ikke er godt nok hvis man ønsker at konkurrerer på 1/1000 tider. Racetiming.dk benytter
netop specielt udviklede sensorer, som både er udmålt og matched således at vores "kunder" er garanteret korrekte og sammenlignelige tider fra arrangement til arrangement. End of that story
2) Vi er ved at beslutte om vi skal lave resultatdisplay og har hidtil testet nogle forskellige modeller - som alle sammen er kendetegnet ved at være rasende dyre - så overvejelsen går netop på om vi skal starte produktionen af vores egne - mere om det senere på året.
3) Racetiming.dk har allerede et ganske udemærket juletræ, og en styringsboks som understøtter alle de forskellige startprocedurer i dragracing/streetrace - så til det behøver vi ingen hjælp
4) Hvis en rød Kadett kører fuldkommen identiske tider hver eneste gang vil jeg først begynde at blive bekymret

Dette er simpelthen en statistisk og praktisk umulighed, og vil netop dokumentere unøjagtigheden i det brugte udstyr.
I en afgørende match ville jeg til enhver tid foretrække at tidtagerne kan dokumentere præcisionen i deres udstyr, husk på at vi taler om forskelle på 1/1000 sekund, som kan afgøre om man er vinder eller taber.
5) Racetiming.dk tilbyder præcis tidtagning til priser som ligger på det gængse markedsniveau indenfor streetrace sporten - så på trods af dokumenteret præcision og andre smarte features, er vores priser ikke højere end markedsprisen.
Jeg håber dette opklarer nogle af misforståelserne.
Hartvig