Jeg har lige prøvet med de restende ben lusset over og det var uden held... både rx,tx den og den anden vej...
Men min PC har ikke en COM-port så jeg bruger en converter... den er fra Thansen, men jeg er ikke sikker den virker med alt....
Diagram over SMT6 kabel
Redaktør: Moderatorer
- duckstar
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Jeg har for nyligt oplevet at en SMT boks ikke kunne snakke sammen med en laptop af nyere dato, henover en USB -> seriel converter. Boksen virkede fint med en PC med seriel forbindelse. Jeg kører selv med samme USB -> seriel converter og SMT6 uden problemer. Så det kan sagtens skyldes den dims, eller drivere til samme.
Vh. Anders
-
Kristian_L
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Aalborg
Kører du med Thansen converteren??? Jeg spørger fordi jeg fik hul (Hurra!) med en normal COM-port men ikke med min Thansen converter....duckstardeluxe skrev:Jeg har for nyligt oplevet at en SMT boks ikke kunne snakke sammen med en laptop af nyere dato, henover en USB -> seriel converter. Boksen virkede fint med en PC med seriel forbindelse. Jeg kører selv med samme USB -> seriel converter og SMT6 uden problemer. Så det kan sagtens skyldes den dims, eller drivere til samme.
Bruger du XP??