Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 04:25

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 feb 2006, 00:44 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2003, 15:01
Indlæg: 562
Geografisk sted: kbh
hvis man nu opgradere sin turbo fra feks en lille ihi til en gt28 og manifold er klaret.. hvad skal man mere være opmærksom på at ændre..? self. dysser for den får benzin nok, men hvad siger indsprøjtningen til at få sat større dysser på sig?

går den ind og ser at den pludselig ikke skal bruge så meget fra dysserne mere eller sprøjter den via et fast lagt skema(MAP) så den får alt for meget..?

og MF2 er ikke en mulighed!

_________________
Diesel!


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 feb 2006, 15:14 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Indlæg: 2537
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
kender ikke lige så meget til fiat men styringen vil jo stadig tro den lukker x-antal ml ud selvom den i virkligheden får en hel del mere.. ved ikek om der kunne være problem med at lambda forandre sig og motoren evt kunne gå i nødprogram..

Mit forslag er : justerbar benzintryksregulator samt en chipning (ud over de ting du i forvejen har nævnt) en helt anden faktor kunne være om udstødningen bliver for lille i forhold til modtryk/varme osv...

_________________
Fri bane fuld hane! :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team