ja allah er åbenbart så stærk en gud at man ikke behøver mad og vand. så lad da de troende undvære.
muhammede er åbenbart så godt et forbillede at man slår brødre,søstre,naboer og hjælpende ihjel i hans navn.
altså i teorien vil alle troende muslimer være uddøde om ca 10 år, hvis vesten ikke giver økonomisk hjælp og vejledning omkring demokrati. de er blevet for stolte til vores hjælp. fint med mig. jeg er ikke muslim. jeg forstår et NEJ som et NEJ. jeg har ingen behov for at voldtage deres land med mine midler. dva økonomisk støtte og husly til udstøte.
det er stadig en gåde for mig hvorfor de forskellige lande har en valgt regering. hvis der er nogle der er utilfredse så starter man jo bare en borgerkrig i allahs og muhammeds navn, som så er hellig og kan ikke retsforfølges???
de har et samfund de ikke engang selv kan leve i. det er jo et tydelig bevis i vores ellers kristne gadebillede. hvis rasistme betyder man håner mindretallet.. hvad er muslimer så lige nu??? vi er ca 5.5mill danskere. og 1,5miliard muslimer??? skal vi hive dem alle i retten og henrette dem? det er da flot at de står sammen alle muslimerne. men magt har de aldrig kunne styre.
det sjoveste af det hele er næsten at vi må ikke håne og nedgøre deres religion og kultur. men er man muslim må man godt håne og nedgøre andre kulture ?? hvad er det de forlanger i de muslimske lande? bare fordi at en eller anden svagpisser ved navn muhammede skrev en bog om sig selv. så skal man leve efter de love og regler han kom på i en gedemælks rus.
så tror jeg det er på tide vi som dansker og EU borger kommer på en ny kristendom. det nye nye testamente. der kan jo altid stå som det 1. bud. nedgør muslimske samfund. og viser de sig i dagslys skal de slagtes som de insekter de er. så ville vi vel nærmest være ligesinede på religions området.
my 50cent.
lidt energi der skulle afbrændes for denne dag.