Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 03:27

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Roskilde
Nolan skrev:
martin306xsi skrev:
Dårlig ventil justering er = dårlig ydelse og når det går helt galt brændt ventil/er.
Det er derfor 1,6 1,8 og 2,0 Zetec brænder ventiler.

Nu er det nok lidt vanskeligt at justere ventiler forkert på en Zetec....

/Nolan

Ja ja, selvfølgelig. Men det er stadig væk dårlig ventil justering = dårlige løfter :wink:

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Torben E skrev:
Hey Jesper

Hvordan ser det ud med den ic du lånte af mig for at tage mål ?

Det er vel over et år siden du lovede første gang at levere den tilbage !!
De 2 andre gange du lovede den tilbage skete der heller ikke så meget !

Det er fandeme for dårligt :evil:
Det er sådan noget der gør man ikke gider være venlig, og låne sine ting ud :cry:

Og hvordan synes du så selv det går Jesper, med at aflevere den IC du lånte, det er så 4. gang du lyver om det.

Mon ikke vi render på hinanden en dag.

Dette er skrevet på forum for at advare folk mod jesper, jeg mener at med 4 forsøg, og 2 (TO) års tålmodighed, er det på tide at advare mod ham, bare så andre ikke mister deres ting.

Torben E

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
slap nu lige lidt af.. den er blevet sendt med posten..

!!! Ny Msn adresse!!!

Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser

Titel:
Du behøver ikke sige slap af til mig, jeg har været helt afslappet de første 1.5 år.

Det sidste jeg hørte fra dig D. 15 var
"Du får dine ting efter weekenden.. Beklager meget at der er gået så lang tid, det er der ikke rigtig nogen undskyldning for.. "

Men du skrev godtnok ikke hvilken weekend :x

Men EOD herfra, får jeg den ikke først i næste uge, med posten, bliver jeg tvær.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
martin306xsi skrev:
Dårlig ventil justering er = dårlig ydelse og når det går helt galt brændt ventil/er.
Det er derfor 1,6 1,8 og 2,0 Zetec brænder ventiler.

hvor mange gange har du oplevet dette :?: :?: ... har aldrigt hørt det før og slet ikke set det...

"dårlige løftere" tja det er sikkert ikke de bedste men slet ikke de værste men mere følsom over for sin olie en dårlig vil jeg bestemt mene...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Roskilde
Har lavet 2 zetec motore med brændt ventiler.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

det var ikke mange men okay... så har jeg da hørt om 2 motorer så hvilken størrelse var de nu når du nævner alle 3 som værende ventil brændere :wink:

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Har så hørt om 3 nu. For det ford værksted hvor jeg stod i lære havde vi en politi bil der gjorde det under en udrygning :?
Men den havde også kørt rigtig mange km og de bliver også kørt meget hårdt på kold motor..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

det tror jeg gerne på har også lavet en masse fejl på politiets biler hos peugeot... og deres kører måde og viden generelt om biler gør at jeg ikke tager deres med i mine egne tanker for de kan splitte alt på rekord tid nogle gange af simpel mangel på viden omkring korrekt vedligeholdelse og brug af et køretøj det skal bare gå stærkt og koste hvad det vil... og gaaaal hvor de gør derees for at holde priserne nede på kofangere :lol: :lol:

www.RavenZ.dk

Titel:
Yep helt enig med dig :) Posten er på samme måde.. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time