Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 dec 2024, 20:20

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 198 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Nope... Jeg har ikke engang fået et brev der bekræftiger min tilmelding.

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Junior Medlem

Jeg spurgte om lidt forskelligt i en mail jeg fik svar på 13/1 fra Peter Kiær-Sønderbæk

Men jeg har ikke hørt noget efter jeg tilmeldte mig umiddelbart efter

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
nej heller ikke her og er ret fustreret over det.. skal jeg mon glemme alt om de og bestille en alm billet eller stadig håbe på at nå DHT ?
ind til videre indstiller jeg mig på det første og kigger lidt på de andre ræs der er her i dk..

Titel:
Admin
Admin

Update:

I forbindelse med en mail vedr. evt. tilmelding af "POWER-CAMP" på DHB (DHD) gav jeg udtryk for at grundlaget og tilslutning nu ser ud til at være væk når situationen med tilmelding af biler er som den er (16 toptunede dankort og ellers lukket for tilmelding).

Svaret jeg fik var at "Race- og showdirector" Peter Kiær-Sønderbæk melder, at der i løbet af denne uge kommer mail rundt med besked om hvornår der igen er åbent for tilmelding af biler i kategorierne. Jeg går ud fra de som minimum sender til dem på ventelisten.

Senest rettet af JPP 13 feb 2006, 22:40, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

tilmelding til race ? du skulle vel ikke have hørt om der var en enkelt plads eller 2 i rwd m tryk? i så fald vil jeg da gøre mig klar med dankort osv.. hvis der altså bliver en DHT 2.. 8)

Titel:
Admin
Admin

grydesvamp skrev:
tilmelding til race ? du skulle vel ikke have hørt om der var en enkelt plads eller 2 i rwd m tryk? i så fald vil jeg da gøre mig klar med dankort osv.. hvis der altså bliver en DHT 2.. 8)

Det blev vist lidt uklart - Det er en ny tilmeldingsrunde til biler! Dvs. en runde 2

Hvor mange og hvilke kategorier må vi vente og se.

Mvh Jakob

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

nogen der er frisk på at lave en telefon liste ? for jeg vil virkelig ikke gå glip af det den her gang..

Når DU hører eller ser at tilmeldingen er åben igen taster du det gyldene nummer : 25 36 87 43 og giver mig besked! og hvis jeg når DHT round 2 har du redet dig en ramme øl/sodavand! mvh rasmus.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
lqs skrev:
hva fanden er det der går galt.... kun 16 pladser i både klasse 1 og 2!
alt for lidt. skær ned på de klasser, der alligevel ikke bliver fyldt.
dårligt forslag?
giv jeres mening tilkende her... MVH. søren

Ja.. det virker mærkeligt, at man ikke ha flere med i de her klasser .... :!:
Men nu har undertegnet prøvet at få kontakt til morfar i over 12 uger unde kontakt med ham, om han så er ud at rejse ved jeg ik, men det køre da af lort til hos dem pt.
Hvis man skriver til Maxpower... svare de inde for 24 timer... men skriver man til morfar/Peter m.m. kan man ingen kontakt få med ham :?:

Titel:
Admin
Admin

grydesvamp skrev:
nogen der er frisk på at lave en telefon liste ? for jeg vil virkelig ikke gå glip af det den her gang..

Når DU hører eller ser at tilmeldingen er åben igen taster du det gyldene nummer : 25 36 87 43 og giver mig besked! og hvis jeg når DHT round 2 har du redet dig en ramme øl/sodavand! mvh rasmus.

Dem som er skrevet op på ventelisten får mail om hvornår der kan bestilles. Dvs. mailen skulle komme i god tid. Men jeg skal nok lige give lyd :wink:

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
jeg ringede til morfar/peter torsdag sidste uge, dvs for 8 dage siden og der sagde han at vi ville få en mail den kommende uge dvs denne uge men det har jeg i alt fald ikke fået... man skulle tro manden er politiker!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 198 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Næste

Alle tider er UTC + 1 time