Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 dec 2024, 20:06

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 134 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
så er du nået længere end mig, for jeg kan sq ikke finde ud af hvad jeg skal mene om dem, men faktum er at nogle er blevet trådt over tæerne, og de færreste i den sag her er helt uskyldige. de eneste der vinder i den sag her er ekstremisterne på begge sider, og vi andre taber...

www.slavteren.tk

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: sydjylland
Slavteren skrev:
så er du nået længere end mig, for jeg kan sq ikke finde ud af hvad jeg skal mene om dem, men faktum er at nogle er blevet trådt over tæerne, og de færreste i den sag her er helt uskyldige. de eneste der vinder i den sag her er ekstremisterne på begge sider, og vi andre taber...

Det er så rigtigt.

Jeg har været med "rejseselskabet" Dk i Irak i 1/2år og det har gjort at jeg ser noget mere i Danebrog end jeg gjorde før!
Efter at jeg har set verden dernede fra ved jeg hvor godt vi har det her og det er værd at værne om!

Danebrog er meget vigtig for mig og det gør mig harm at de behandler det på den måde, men jeg har været der og ved det er den blideste måde de kan vise hvad de mener..

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle
http://www.americanthinker.com/comments ... ts_id=4309

Godt at se at vi ikke er de eneste der mener, vi ikke har gjort noget forkert..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nogen der skal bruge noget nyt tøj ??

http://www.spreadshirt.net/shop.php?sid=120266

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=333034

ja så vil de sgu komme på skideren dernede i sanddyngerne, det er den enste grund til at vi overhovedet gider at beskæftige os med dem !!!!

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østfyn/Nyborg
Ja morale er godt og dobbeltmoral dobbelt så godt. En dadeltramper i tv sagde at de ikk ville vanhellige korset som JP har vanhelliget islam med tegningerne, men som tinasmartin rigtig nok viser i et link han har sat ind, hva er det så lige Dannebrog er? Et hvidt kors!!!!! Så ved at brænde Dannebrog vanhelliger de osse korset!! Det er svært for mig at få respekt for "mennesker" der skyder på hinanden når de er sure, og skyder i luften når de er glade. " Fader vor, du som er i himlen....". Se det er jo osse og vanhellige vores Gud og det har de gjort så længe jeg kan huske!

Fri bane, fuld hane!!!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
ROFL

http://franceround2.ytmnd.com/

Titel:
Mester Medlem

skulle det komme til lignende (FRANSKE) tilstande i DK.... forbeholder jeg mig retten til at forsvare..... mine værdier og MIT LAND!
fatter ikke at de optøjer kunne stå på så længe. ville aldrig være gået i LABØLLE. sådan er der så meget.
er mod censur, også selv om det koster exportkroner! MVH. søren

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
her den anden dag sad min fætter og jeg på burger king i fredericia og spiste. og der kom 2 personer af ande etnisk aoprindelse ind. den ene tog en avis med sig. og sagde "gad vide havd de finder ud af" og referede selvfølgelig til avisens forside, som hanlede om vores "lille" uoverensstemmelse med de muslimske lande.
da vi var færdige med at spise gik vi naturlig vis ud til bilen, hvor vi kom til at snakke om at det kunne egenteligt være ganske sjovt at vide hvad sådan et par personer mente om situationen. og vi havde begge overvejet det da vi sad der.. men hvad stoppede os. var det 2 danskere der var kommet ind og var begyndt at snakke tuning eller andet i den dur´, så havde vi jo sikkert vendt os om og snakket med dem. men ikke når det nu var 2 muslim lignende typer. man skulle jo nødigt træde dem over tæerne og fornærme dem. men hvorfor tænker man sådan som dansker. nå man er i sit eget land? de er gæster i "mit hus" hvorfor føler man sig ikke fri til at sige hvorfor er det egenteligt et problem for jer at overholde danske levestandarter og love. hvorfor kan i ikke styre jeres "egne" . hvorfor er i egenteligt i DK, når vi åbenbart er så ubetydelige. men som altid. holder vi tand for tunge og tier stille. vi skulle jo nødigt være rasist eller bare endnu en dorsk dansker. det er faktisk ret underholdende at tænke på. hergår man rundt og prøver ikke på at træde indvandre over tæerne. men det er ikke gengældt.

bliver det til en WW3 må tiden jo vise. jeg tvivler. men det er godt at se at alle de andre vestlige lande deler holdning med os, og åbenbart også er ved at være træt af alle disse indvandre og alle deres krav i hverdagen. det er jo en stor ting, når lille danmark bliver bakket op af lande som tyskland, frankrig etc.

så også lige i tv igår at TV2 interwieve lige en talsmand (eller noget) for dansk/muslimsk trossamfund. han var ikke helt reel. for det første talte han ikke dansk. og for det andet fortalte han højt og helligt at de havde sendt en deligation ned til de "varme lande" for at få ro på det hele. detsværre var han lige blevet blevet interwievet af en muslimsk TV kanal fa de "varme lande" og til dem havde han fortalgt at de skulle fortsætte med at boycotte danmark. og at det ville kun være godt for deres sag.

sikke en mand de muslimer har til at tale deres sag... bedst som man tror man snakker med hovedet af en muslim. finder man åbenbart ud af det er RØVEN der sidder længest fra jorden på sådan en. sørgeligt.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
på mit fritidsarbejde er der en del af disse såkalde etniske "majoriteter" de er de eneste der kan komme med ting som

når man irettesætter dem om at de endnu engang ikke har forstået princippet i at når man køber en billet til bussen så skal der kun en med bussen! så svarer de "nu har jeg kommet her i tyve år" (hvilket jo på vildeste vis fortæller at de på tyve år ikke har fatten en skid!)

der er regler, dog meget få og meget rimelige, underligt det kun er folk af anden herkomst end dansk der ikke forstår dem, og at de oveni i købet har kommet der længe nok til at have fået det forklaret flere gange end de har kunnet nå at læse koranen!

hvad skal vi med "gæster i vores hus" som ikke kan efterleve husets regler?

nu skal ingen misforstå mig her... for mit vedkommende er alle der kan opføre sig ordentligt og acceptere dansk mentalitet/ ikke kommentere danske pigers beklædning osv, de er alle velkomne!
jeg er ligeglad med farve og oprindelse, vi skal bare alle kunne være her!

hvor mange hører nogensinde om kinesere/japanere i dagspressen? sjovt at der er så mange med koranen som bibel, som har den overflydende evne til at blive dømt for kriminelle handlinger samt irritere andre ved at råbe op/ ryge i biografen, larme i s-toget samt virke truende. og samtidig at de ikke forstår hvorfor diskotekerne ikke vil have dem som gæster?

just my cents igen igen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 134 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Næste

Alle tider er UTC + 1 time