|
Medlem |
Tilmeldt: 16 okt 2003, 23:01 Indlæg: 158 Geografisk sted: Sydsjælland
|
Hej
Et lille spørgsmål..
Når man indstiller tændingen på sådan en fætter hvordan gør man så .. jeg har gjort flg.
Tændingspolen er tilsluttet + - og derefter på det kabel hvor tændrøret når man står foran bilen er til venstre ( Under luftfiltret ) lyset blinker og det helt så den iorden .
Har fået at vide den skal stå 5grader før top + - 1 grad ved 800 omd. - hmm har ik omdrejningstæller på men hva f....
jeg tager den lille vakumslange af holder en finger på og går igang .. på den plade ved remmen er der en pil. det må være nul. der stiller jeg så mærket udfra .. sætter vakum slangen på igen og ser efter igen så er den ikke udenfor 0 mere fint nok.. som et ekstra tjek har jeg hørt at man kan stille den på gearkassen ved at fjerne en lille hætte . . der sku være en mærkning og når den er stillet sku den stå lige op af det hul.. det gør den ikke den er godt 1-1,5 væk fra midten .. er det rigtig stillet ... ???
Har en evt. et link eller noget så man kan se på en tegning om hvordan den skal stå eller komme med et rigtig godt svar på om det er rigtigt det jeg har gjort...
|
|