Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 07 jun 2025, 15:05

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
jeg søger en opel kadett C. helst på plade . næsten alt har interesse , så ring hvis i kender nogen som gerne vil af med en kadett C . må gerne gejlet. evt lidt tunet....

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Hvad vil du med en kasett c? (er det et stort projekt eller blot et transportmiddel)skal det være en sedan coupe eller city eller måske en aero ?

måske begge dele først og fremmestr et transport middel ,, men hvem ved , helst sedan eller coupe. hvad er den aero for een kender den ikke?:-P bare det ikke er en city.. hvad kende du ellers een som havde en.... du kan jo sende mig en sms. med dit nr hvis du kender nogen mit nr. 29645162... så kan vi jo snakkes ved hvis det er du har nogle gode ideer:-D :-D

Jeg har en Opel Rekord E2 2,2i til salg det er da også noget med noget baghjulstræk den har originaltsoltag, servo, c-lås mm prisen kan vi tale om, men den skal synes og der er heller ikke plader på den har også lidt rust i bunden. Aeroen er en baur cabriolet, dvs at den minder meget om sedanen blot med et kæmpe soltag og uden bagrude, hvor en kaleche (med bagrude) kan slås op.

har du et nummer jeg kan ringe til hvis det er:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Mit telefonnummer er 86512737 bilen står i Viby nær Århus...
men du kan da komme og se bilen

jeg har lige bilen til dig.jeg tror den er som du gerne vil have den. den er lidt gejlet,med turbo og meget meget mere.problemt er at den koster 100000,-

Du må da have lavet en taste fejl. Du mener vel 10000kr....:-)

En af mine venner har en Kadet C stationcar stående, som han vidst nok er interesseret i at sælge, der er dog ikke plader på.
Hvis det har interesse, kan du jo prøve at ringe til ham. Han hedder Jens og hans mobil nummer hedder 40833338 :o)
Mvh CF

Nej jeg er ikke kommet til at taste forkert.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time