cooper mini skrev:
Til HenrikGM
FAKTUEL INFO:
Ph=0 Nej ikke i dette tilfølde så her er du galt på den skalaen gå meget højre. for den PH du tænker på er den aktuele PH som du kan måle i sæbe, vand, på huden. m.m. PH er en forkortelse for noget helt andet er i gang med at finde helt nøjagtigt ud af hvar den måler. så her er det dig der er galt på den. det er en udregning der bliver brugt inden for MC sport, formul 1, Drag og fly. da man kan komme frem til mange flere oplysninger og selve forbræningen samt motorens max efekt. fordi der udvikles en gas i udstødningen der kan fortælle om der er ved at ske skade på Cylindere, stempler, ventiler. mere vil jeg ikke uddybe det nu da jeg skal lige have tid til at læse noget mere om det.
Når du snakker om "surheden" og "pH" er det da ganske nærliggende at tro, det er den kemiske pH skala/værdi du snakker om - Du har jo ikke fortalt andet?
cooper mini skrev:
og til Carsten 205 GTI 1,9 T
ja, du må være blå øjet, det er meget nemt at få flere hk ud af en motorcykel da de meget ofte er droslet og afstemt efter hvad der skal være standart på en mc. men med fin justering. hvordan f...... tror du at de laver 205 HK på en 250 cc og der mangler ikke et 0 men du ved nok heller ikke at man i 1987 lavede en (renult reno) 1,5L motor og lavede 1100 HK på med 1000 NM den blev lavet til formul 1.
Jeg kender godt til deres formel1 motor - Er det sådan en du har, siden du blander den ind i debatten?
Du kører jo fuldstændigt af sporet nu.. Men upload gerne den 12 siders A4 forklaring om den surhed i udstødningen, jeg vil meget gerne se den.