Mads B 405 2.0 skrev:
Hvad med at få lavet en hårdheds test af akselen...... der må da være nogen der arbejder et sted hvor de har udstyret til en sådan test.
Hvad med at købe een og prøve om den duer....?
Hvor mange penge er det lige man kan tillade sig at smide efter en kinaturbo før den koster det samme som en "rigtig" turbo(som vi ikke ved hvor kommer fra!)......
Køb da for pokker een, og smid den væk hvis man ikke er tilfreds.
Eller "play it safe" og køb en mærkevareturbo istedet. Det kan skuikke svare sig at spilde flere dage på at skrive frem og tilbage om svinedyre tests på billige turboladere.
Idag vil folk ikke betale 2500 for at få en spritny bil til 250.000dkr undervognsbehandlet, men her sidder vi og snakker om at fyre 2k af til tests på en turbo der koster måske max 6k, alt afhængigt at valg.......
Blot for at sætte ting lidt i perspektiv....
Har man ikke råd til at turboen flyver i smadder, så ring til scanturbo, og betal prisen for mærkevaren. Man tager jo nogle chancer her i livet, og ingen har nogensinde fået noget gratis, og det gælder også for turboladere.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!