Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 07 jun 2025, 13:58

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: billig turbo
skal i lige høre den bedste... jeg var ude ved en ældre mand jeg kender som har gamle biler, og faldt over en renulte 11 turbo:-) tænkte at jeg jo godt kunne bruge den turbo og intercooler på nissanen, som sagt så gjort, pillede det af og spurgte derefter hvad den gamle skulle have for det, hvor til han svarede at han ikke vidste hvad sådan noget kunne koste, jeg sagde at jeg havde 200 nu og han kunne få resten senere afhængig af pris, hvortil han sagde at vi kunne dele den 200 kr. seddel. og så var det vist fint. så billigere turbo intercooler kan vel næppe findes:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D 50 for en turbo og 50 for en intercooler ........De fleste jyder er snu:-)

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

glemte lige at sige at den stadig er til salg, med intercooler og det hele for 25.000
der jo ikke så mange af dem... skal lige siges at den er billig at forsikre, gir 8000 om året og selv om det er en turbo. det da den ikke står som special bil som mange bimmer jo gør hos forsikrengsselskaberne

Junior Medlem

Hej. syntes at 25.000kr er lige i overkanten når du kun har givet 100kr, men jeg vil da gerne give en 1000 kr.

Junior Medlem

misforstod lige det hele. bare glem det jeg skrev

det gør ikke noget hehe :-D :-D men det er hele bilen der er til salg. skal lige siges at der er ofret 20000 i den for at den kunne blive synet ...mmm :-))

lånte lige min kammis pc'er til at svarer med

hilsen michael cheery turbo:-D :-D :-D :-D :-D :-D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time