duckstardeluxe skrev:
Øv. Det du skriver Henrik, betyder at der skal ny giver på min styring hvis jeg vil køre med MS. Den er nemlig induktiv med 60-2 hjul. Jeg ville gerne køre med begge dele af praktiske årsager, og det lyder bøvlet at skulle have to hjul med to sensorer monteret.
Jeg ville ihvertfald holde poterne fra den sensor, ISÆR når du skal bruge den til resten af bilens elektronik!
Du er selvf. fri til at eksperimentere, der findes måske en løsning på nettet, søg feks efter "LM1518".
Hvis jeg nu var dig(det er jeg ikke, men nu siger jeg det alligevel), så ville jeg montere en ekstra sensor på det hjul(forudsat hjulet er fornuftigt lavet, men det vurderer du selv) og genbruger det.
Ellers så er det altså ikke så pissesvært at lave sådan et trigger hjul.
Hald79 der engang skrev herinde lavede sådan et hjul med en vinkelsliber på en lille time engang da Ms var en fuglerede, og det vildeste var et MF2 anlæg med mapsensor!
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!