hvor kan man købe KEI fælge..

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#11 Indlæg af grydesvamp »

tror man skulle ha været der ? :wink: nej diskofil og elron harald hele natten samt 4 kander kaffe og vupti så kunne bilen køre igen..
Fri bane fuld hane! :-)
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#12 Indlæg af Yugo Turbo »

du er velkommen rasmus... men lørdag aften på radio 100 fm der er et program der hedder nightfever og det ynder martin og jeg at smådanse til mens vi skruer på gamle biler... og eftersom martin jo har gang i en motor med turbo der gerne skulle ende i bilen en dag så skal han jo lige ha lidt røg, så han kan være med til at trække gennemsnittet op i forhjulstræk med tryk sammen med minilars og undertegnede... jeg forventer vi alle kommer i top ti i klassen inden der skal grilles i vores powerpage lejr til DHB
Brap brap brap...
Billede
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem

#13 Indlæg af grydesvamp »

ja jeg forventer så at blive blandt de 10 dårligste i baghjulstræk med turbo (med en motor størrelse på 1,3 kan jeg være ret så meget lige glad med at få høvl af en bmw..) har erhvervet mig en pokkers til hovedpine her til aften men håber da det går over så jeg kan få skruet lidt bil her i morgen...
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem

#14 Indlæg af grydesvamp »

ja jeg forventer så at blive blandt de 10 dårligste i baghjulstræk med turbo (med en motor størrelse på 1,3 kan jeg være ret så meget lige glad med at få høvl af en bmw..) har erhvervet mig en pokkers til hovedpine her til aften men håber da det går over så jeg kan få skruet lidt bil her i morgen...
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#15 Indlæg af Yugo Turbo »

blandt de ti dårligste er stadig fint for det er ikke let i den klasse... og bare at ha slået en er cool i en lada. tænk hva dem jeg slog til DHB 2004 må ha tænkt... slået af en jugoslivisk indkøbsvogn! øv!!!
Brap brap brap...
Billede
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem

#16 Indlæg af grydesvamp »

ja netop! men gør det ikke for at vinde (eller jo kunne da være sjovt men nok lidt urealistisk) men nok mere for at tage røven på folk TOTALT! sidste år var ingen sucses men sådan går det når man glemmer at pille papiret ud af kaburatoren og den så æder 2 tændrør... men jeg kom derned! (selvom det nok var den værste tur ever!) :evil:
Besvar