Johan O R skrev:
JaHvis hele ECU'en skal udskiftes til MS, skal man så bruge den der hedder MSn'S eller MSII m. daugther kort?
Og hvad er forskellen på MSII og HenrikGM's version 2 (har de noget med hinanden at gøre)??
kan aux udgangende programmeres til at styre eks. vand ind/over sprøjtning?
MVH
Johan O R
MSnS er alt rigeligt til 99,9% af alle tilfælde. Kun hvis man er en haj ud over det sædvanlige kan man udnytte MSII´s muligheder. Kræver man er hardcore i proggramering direkte, og har et motorkendskab noget over det sædvanlige. IMO findes der ingen i DK der har noget at bruge det til. Jeg har ihvertfald ikke hørt om nogen der har skullet bruge noget MSnS ikke kunne tumle. (jo, den kan ikke styre en tiptronicgearkasse med CAN-BUS, men det er jo også kun aktuelt på nogle få meget dyre biler!!)
MSII og min udgave har intet med hinanden at gøre. Min udgave er tilpasset MSnS incl de fleste upgrades og Flyback boardet onboard. V8 på lavohm med wasted spark er en mulighed.
Langt hen af vejen er der frie tøjler til at bruge udgangene til næsten hvad som helst, hell, du kan bruge dem til at trække kørelyset hvis du ikke kan finde på andet.
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!