Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 10:47

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
lqs skrev:
nej. SUPRA er 2wd. så helt samme gearkasse er det ikke.
har stadig tilgode at se en std. firecylindret motor med 2 ladere.... mon ikke misforståelsen skyldes at 3sgte findes med twin entry turbo (delt turbinehus) eller måske at den i nogen udgaver kører med både luft og vandkølet ladeluftkøler?. MVH. søren PS. vw? fejl? den ny motor lever slet ikke op til reklamerne!

Motoren er en 6cyl og hedder 3G-GTE, med to stk ct12'ere, jeg tror det er den eneste i dk, jeg har ihvertfald ikke hørt om andre.
Gearkassen er også til 2hjulstræk, men det bagerste "horn"/lejehus kan fjernes og med lidt mods. kan der monteres en hilux fordeler, jeg har hørt at det er samme indmad?

Mvh
Palle

IT'S MIND OVER MATTER!!
I dont mind, and the sheetmetal dont matter!!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Spirillen skrev:
lqs skrev:
nej. SUPRA er 2wd. så helt samme gearkasse er det ikke.
har stadig tilgode at se en std. firecylindret motor med 2 ladere.... mon ikke misforståelsen skyldes at 3sgte findes med twin entry turbo (delt turbinehus) eller måske at den i nogen udgaver kører med både luft og vandkølet ladeluftkøler?. MVH. søren PS. vw? fejl? den ny motor lever slet ikke op til reklamerne!

Motoren er en 6cyl og hedder 3G-GTE, med to stk ct12'ere, jeg tror det er den eneste i dk, jeg har ihvertfald ikke hørt om andre.
Gearkassen er også til 2hjulstræk, men det bagerste "horn"/lejehus kan fjernes og med lidt mods. kan der monteres en hilux fordeler, jeg har hørt at det er samme indmad?

Mvh
Palle

Jeg må hellere lige komme med en tilståelse, Motoren hedder 1G-GTE, ikke 3G-GTE, beklager :oops: .
Kan ikke upoade et billede, den skriver "You've tried to upload an empty file"???

Mvh
Palle

IT'S MIND OVER MATTER!!

Titel:
Mester Medlem

ja det hjælper lidt.... ku ikke forstå de to Ger, det er koden for dobbelt overliggende knast. kender godt motoren. findes både som suge, kompressor og turbo. 2liter og sekscylindre. 210hk som tt mener jeg?
det er der SC14 kompressorerne kommer fra bla.(altså kompressor udgaven)
forstår ikke, du ikke køber en 4WD gearkasse med det samme? MVH. søren

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

lqs skrev:
ja det hjælper lidt.... ku ikke forstå de to Ger, det er koden for dobbelt overliggende knast. kender godt motoren. findes både som suge, kompressor og turbo. 2liter og sekscylindre. 210hk som tt mener jeg?
det er der SC14 kompressorerne kommer fra bla.(altså kompressor udgaven)
forstår ikke, du ikke køber en 4WD gearkasse med det samme? MVH. søren

210hk er også det jeg har hørt.
Mht gearks. ved du så lige hvem der ligger inde med sådan en(skal være med lav område)?

Mvh
Palle

IT'S MIND OVER MATTER!!

Titel:
Mester Medlem

med lav område? automat? med elektrisk styrring? til en tunet 4 cyl. turbobenzin? du kan evt skrive dit telefonnummer i en privatbesked.... der masser af muligheder. ved blot ikke helt hvad du vil, må og ikke mindst til hvad penge! MVH. søren

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

lqs skrev:
med lav område? automat? med elektrisk styrring? til en tunet 4 cyl. turbobenzin? du kan evt skrive dit telefonnummer i en privatbesked.... der masser af muligheder. ved blot ikke helt hvad du vil, må og ikke mindst til hvad penge! MVH. søren

Jeg vil gerne have en gearkasse der kan holde, men elektrisk skift er jo bestemt heller ikke at foragte, jeg har prøvet det i en Toyota Landruiser, det fungerer bare.
Bilen bliver brugt til andet end Formula Offroad også, og der er det meget rart med konverteren, til når man kører præcisionskørsel. (trial)

Mit tlf nr er:
51 51 37 90

Mvh
Palle

IT'S MIND OVER MATTER!!

Titel:
hvordan er den at køre i med det elektronik til gearskift virker det hurtigt eller normalt hygge som en std. tomatgearkasse

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Anonymous skrev:
hvordan er den at køre i med det elektronik til gearskift virker det hurtigt eller normalt hygge som en std. tomatgearkasse

Jeg vil sige det går pænt hurtigt, men hvis du skifter under stort pres, går det lidt langsommere, men det er ikke noget lidt numsegefüel, ikke kan klare.

Mvh
Palle

IT'S MIND OVER MATTER!!

Titel:
kan dette laves med alle automatgearkasser?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time