Hjælp med info omkring powerpage

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#11 Indlæg af mh »

hey jonas du mangler mine spørgsmålstegns smeylies :lol: :lol:

"Copy/Paste"
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Mads B (dk)
Mester Medlem
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

#12 Indlæg af Mads B (dk) »

tinasmartin skrev:hey jonas du mangler mine spørgsmålstegns smeylies :lol: :lol:

"Copy/Paste"

hehe..... det var jo også en god sætning du havde der.... den spurgte om det der skulle spørgees om
Billede
Nolan
Mester Medlem
Geografisk sted: Østjylland

#13 Indlæg af Nolan »

Jeg troede egentligt bare, at der var lidt ekko....

Eller at Martin led af spaltet personlighed eller noget.

:wink:

/Nolan
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#14 Indlæg af mh »

Nolan skrev:Eller at Martin led af spaltet personlighed eller noget.

:wink:

/Nolan

nej det gør vi ikke... syntes jeg selv men det sker jo man bliver uenig med sig selv... og har man så personligheds spaltning fordi man snakker med sig selv... eller når man svare sig selv med et andet stemme leje...

har det med at blive forpustet når vi selv skal spille i mit en mands band nogen der har en løsning eller en langærmet trøje som den hvide jeg mangler med spænder på ryggen Billede

men sidder spændt og venter en opfølgning fra lasseW 8) 8)
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Besvar