Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 13:43

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: passat 1,8 t
Indlæg: 01 dec 2005, 18:38 
Offline

Tilmeldt: 14 apr 2004, 17:13
Indlæg: 7
Er sq lige blevet ejere af overstående...
Pt er den chippet, og har fået rustfri bagpotte på hos palms. skulle eftersigne have 210 hk.

Hvad kan jeg gøre mere ved dyret.. ?
Jeg har en kkk 16 turbo liggende, kunne man sætte den på med fordel ?
intercooler skal det på..
og hvor meget kan standart dysserne holde til ?

Har aldrig haft en VW før kun riskoger (mitsubishi Galant 236hk 404mn :twisted: tuboed), så jeg er meget blank..

kom bare med info alt tages med kyshånd.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 dec 2005, 22:17 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 maj 2004, 22:19
Indlæg: 571
Geografisk sted: Ikast, verdens navle
mener at dyserne er gode op til 210 HK

læs evt mere her (godtnok en A4 men motoren er jo den samme)

http://www.vagcars.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=95552

_________________
pffftttt......


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 dec 2005, 23:29 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Indlæg: 2537
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
kan bekræfte at dyserne kan levere lige omkring 210hk.. ( de samme jeg bruger til mit projekt)

_________________
Fri bane fuld hane! :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team