Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 03:33

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

kan ikke lige helt præcis fortælle hvilken en jeg skal købe.

Hvis jeg går ind http://www.lm-1.com/ vælger i venstre side LC-1 und XD-1 og der er den til 189 Euro, er det den?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Hejsa

Du bestiller en LC-1 ( Lambda cable ) og det skal være incl O2 sensor, vælges øverst til højre lige under prisen.

Titel:
mange tak

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Jeg har lige fået en pris fra H. Daubjerg (http://www.scanturbo.dk/) på LC-1'eren gennem dem. De siger 1500,- kr. alt inkl. - så jeg har sgisme bestilt - pææænt billigt når man så endda kan gå til en lokal forhandler hvis der er bøvl/reklamationer.

Jeg ku' forstå at de har bestilt 3 styks, så det er bare at tage fat i dem. De skulle have ca. 70 kr. i fragt, men dem sparer jeg da jeg arbejder rimeligt tæt på hvor de bor - men så kan i selv regne ud.

Billede
Golf GTi 16V til rally

Titel:
Medlem

arr pis, nu har jeg lige bestilt den. for 207 euro.

Titel:
Junior Medlem

Okay... hjælp mig lige.... jeg kan ikke lige få ind i min hjerne at det kan være rigtig at man kan få en bredbåndslamdasonde til de små penge... er det rigtig for mig at der både følger Bredbåndslamdasonde OG controller med, lige til at sidde til MS ?

Anders Amby

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
amby: Det er fuldstændig korrekt opfattet :) og så er det endda et rigtig godt produkt, det er ikke tit man se denne sammenblanding af pris og kvalitet

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Jeg har just hentet min LC-1 i går aftes. Pris: 1500,- kr. ligeud hos Daubjerg.
De nævnte for mig i telefonen at de havde bestilt 3 sæt hjem, så hvis nogen skal shoppe, så er det bare med at komme i gang.

I sættet er:
WB-sonde.
LC-1 controller med diverse tilslutninger.
Seriel-kabel til programmering og logning via laptop.
Terminatorstik til ind/udgange i tilfælde af at man tilslutter flere LC-1 kits (eksempelvis på V-motorer).
Møtrik + prop til at svejse på udstødningen for montering.
Kontakt + LED til nem aktivering og overvågning af kalibreringsfunktionen.
CD-ROM med software.
Meget udførlig monteringsvejledning.

LC-1'eren kan overvåges eksempelvis pr. laptop, eller med et multimeter hvis det er. Kommer dog lidt an på opdateringshastigheden på multimeteret om det er rigtigt godt til tuning.

Billede
Golf GTi 16V til rally

Titel:
så har jeg anskaffet mig en mega squirt, mangler faktisk bare lige et gas potentiometer (hedder det vist) så er det klar til at prøve at få til at køre. har en ekstra motor til at stå og har en eller anden ide om at lige prøve at få det til at starte og køre lidt på den til at starte med. er jo afhænig af min bil til daglig så jeg vil prøve at gøre det på en måde så det er plug and play. har også lige hentet lc-1 ern på posthuset idag, den kostede 208 euro (1550 dkr) skal lige have læst manualen osv. det er også for lige at få de to ting til at køre sammen jeg tænker lidt i at sætte det på den motor jeg har, før jeg sætter det i bilen. går alt som planlagt (det gør det nok ikk) så kunne jeg måske sætte det på min bil i juleferien, så er der nogen fridage til at rode lidt med det i. måske skulle det her være skrevet i biler og projekter men nu blev det lige her.

tommy

Titel:
Medlem

Geografisk sted: østjylland
Anonymous skrev:
så har jeg anskaffet mig en mega squirt, mangler faktisk bare lige et gas potentiometer (hedder det vist) så er det klar til at prøve at få til at køre. har en ekstra motor til at stå og har en eller anden ide om at lige prøve at få det til at starte og køre lidt på den til at starte med. er jo afhænig af min bil til daglig så jeg vil prøve at gøre det på en måde så det er plug and play. har også lige hentet lc-1 ern på posthuset idag, den kostede 208 euro (1550 dkr) skal lige have læst manualen osv. det er også for lige at få de to ting til at køre sammen jeg tænker lidt i at sætte det på den motor jeg har, før jeg sætter det i bilen. går alt som planlagt (det gør det nok ikk) så kunne jeg måske sætte det på min bil i juleferien, så er der nogen fridage til at rode lidt med det i. måske skulle det her være skrevet i biler og projekter men nu blev det lige her.

tommy

ups. glemte at logge ind. det var mig der skrev ovenover

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time