Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 14:16

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh
Min turbo er slidt (slør), og det resultere åbenbart i olieforbrug når den er slukket... underliget nok...den bruger ikke mere end en alm cvh (ingen sort/blå røg ved hårdkørsel), men når jeg stater den efter den har stået stille et stykke tid.... er der sort røg i hele gaden...(olietyvene er skiftet)... :?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Vestsjælland
Sådan gør min heldigvis ikke, der er ikke noget slør og der kommer ikke noget røg når den har stået et stykke tid :)

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Vestsjælland
Har fundet ud af hvad der er galt, det topstykke jeg har sat på som nicolai23 har haft sendt ikke er en potte pis værd. En jeg kender havde aftalt han skulle købe det af ham, han har så ikke betalt for det, hvilket jeg også synes er noget svineri, men hvor om alting er så er det der fejlen ligger. Først smed jeg det på og fandt så ud af at ventilerne var utætte, så kunne jeg købe ny pakning og bolte en gang til da jeg skulle sætte det på igen efter andre ventiler var sat i(mine egne ventiler som jeg ved er/var 100% iorden), så fandt jeg jo bare ud af at olietrykket var møg lavt. Så skiftede jeg plejllejer(selvom jeg havde skiftet dem for under 2000km siden, ville nemlig være 100% sikker at det ikke var det), har renset oliesien, skiftet knast, løftere, olietyve og paraplyer og ventilfjedre, men næ nej, lortet er stadig værste gang pis jeg nogensinde har rørt ved. Èn ting er at ham jeg kender ikke har betalt for det, og som jeg siger er det noget svineri, MEN AT SENDE NOGET DER ER SÅ FUCKED OP, er efter min mening mindst lige så slemt hvis ikke være. Så hvis ham nicolai vil sælge jeg noget, så få det på skrift(og at han skal betale for ALT hvad der er brugt af penge hvis i finder ud af at det virker, som det her topstykke, af LORT)at det virker så i ikke bruger tid og en helvede masse penge på at skifte halvdelen af bilen ud for så bare at finde ud af at det vireker af LORT!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time