Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 10:16

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
hmm hvis du er heldig har en bekendt af mig stadig hans kompressor corolla til salg hvis det var noget ? mener prisen var hbo 25kilo

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel: Lidt!

Geografisk sted: Malmö
Det er en Evo 5ér jeg har... 8éren sys jeg er lidt små kedelig at se på! Ikk nær så brutal som 5-6éren!!

Yes, den sølvgrå 1ér er pænt vild! Min kammi kender os ham der har bygget den såå... Vi regner med at snakke lidt med ham.. men nu er det jo ikke et SÅ seriøst projekt! hehe

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

hva med at købe en gammel lada ? har stadig det gamle turbo sæt på lager.. :twisted:
baghjulstræk og total russian old school.. og turbo..

Titel: Ømh..

Geografisk sted: Malmö
Lada siger du... hmm.. hehe! Tror nu jeg vælger 1éren der! Den er jo indbegrebet af old school, og får den en gang lak , og fixer man fede fælge, blir den ikke til at skyde igennem! :)

Så ellers tak... hehe

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

bare i orden.. lada'en er heller ikke det hurtigste dyr i skoven vil mene den er en smugle langsommere end en alto 1,3 (ny model)
men vi vil da gerne se billeder af dyret når du engang får købt den..

Titel:
Okay, ja Morten... Kender også ham der lige har købt den her for en måned siden... Han gav kun 22.000 mener jeg det var... Den er dog ved at være lidt muggen efterhånden i krågene... Det er jo en g60 motor med turbo, det er nok det billigste og bedste næsten og bruge sådan en motor der jo er bygget til tryk. Inden man får sænket komp. på en anden løber det jo også op. Ja, den har kørt forholdsvis problem fri siden det blev lavet, var lige et stempel der knækkede sig for et par år siden.

Titel:
Ja den golf, har vist levet et lidt hårdt/vildt liv, da morten fik den startede han med at stoppe en 16v motor i og putte gas på den. siden g60 med turbo, fed øse sådan en golf 1

Titel: Re: hurtig!
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Them
Reesen skrev:
Hmm... vi var sku nok lidt for hurtige med den 205ér.. det virker som om pladsen er ret træng, og mere arbejde end som så!

Så nu kigger vi efter en med lidt mere plads i motorrummet!

Pjat - Det er hænderne der er for store så :lol: :lol:

Titel:
hej
det er ikke noget problem med den 205´er har selv bygget en på 5 dage med turbo og 1,2bar´s ladetryk 4 extra dyser styret af en mf2´er og dobelt topparkning, havde lavet den til at køre dhb med da mit andet projekt ikke blev færdig, havde regnet med den 205´er sku holdt i to dage men den holdt sku i tre uge og så stod turboen af, motoren kører i nu bare som sug igen.
vi fik den målt til 230hk ved 0,8 bars tryk!!
har også haft en lidt mere serios 205´er med mi16 og turbo efekten på den var 301,4hk ved 1bars tryk. men der var lavet lidt mere ved den!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time