hmm noget siger mig at der er fusket med det speedo... talte omkring 1 sek mellem lygtepælene og da der normalt er 50mtr mellem dem må det jo være omkring 50mtr-sek hvilket svarer til ca 180km/t og på speedo stod der ca. 236km/t
Sidder egentligt og er lidt forundret. Synes feks at 250km/t ser noget langsommere ud en normalt.
Mon der er en tilsigtet fejlvisning på det speedometer. ?
De hvide striber kommer også "for langsomt".....tror der er nogen der har et speedometer som på min GSXR400......Den viser nemligt også noget i retningen af 90grader for meget!
(eller har jeg en GSXR400 der kan køre ca. 280km/t......!)
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
gutter har fundet løsningen ved ikke helt hvad kurs de norske km/t står i for tiden men de må da stadig være en del lavere end dem herhjemme.. så husk at gange din danske hastighed med 1,xx for at få norske km/t...
Hehe, sad netop og tænkte det samme, syntes også det virker mærkeligt, at man ligefrem kan nå at opfatte den bil der kører forbi på et tidspunkt... Kommer den med bare 80 km i timen, og motorcyklen går langt over 200, så burde der ikke være mange nano-sekunder hvor de to er ved siden af hinanden...
Hvad går en motorcykel som vi ser her, i anden gear? For hvis den skal have 6 gear, så skal den gå 165 eller sådan noget, ellers har den 7 gear Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible www.fischer-saab.com
Nej jeg har ikke været i Norge,men det klip er lavet på en cykel som min og der skla ikke værre nogen tvivl om at den er gearet ned........Spedometer tæller jo på gearkassen så derfor kan den ikke mærke at der er en anden størrelse tandhjul på........
Men han er jo heller ikke på noget tidspunkt på 303kmt, den eneste grund til et speedo hopper op på det er at han tager en kurve hvorved bagdækkets radius pludselig får en noget mindre omkreds. Har selv prøvet det det føles som om man lige banker den ned i 5 gear fordi den pludslig hopper i begrænser.
En anden faktor der kan spille ind er at det er optaget med en meget meget høj lukker hastighed, det går at omgivelserne bliver meget tydligere og derfor ser det ikke ud til at gå så stærkt.
Jeg har selv en dynge klip fra min gamle cykel hvor det går ca 295kmt (GPS målt) og der ser det ud til at det går noget stærkere, men kvaliteten er også meget dårligere.
Men der findes masser af videoer på nettet hvor der blir kørt stærkt og der er jo osse dem der påstår at man får tunnelsyn og jeg ved ikke hvad med 300kmt og det kan godt være der er nogen der får det, men så skulle de sgu tage og gå til øjenlæge !!!!
PT: Bil-løs...........har dog en gammel VW Golf GTI16V til rådighed
Også der hvor han holder ind til siden efter at ha rundet 300 første gang ser det også lidt forkert ud. Han holder jo næsten stille, men der står 60 km/t på spedometeret. Fusk tror jeg
Og nu ved jeg ikke så meget om motorcykler. Men hvor stor er chancen for at man kører knap 250 gennem en kraftig kurve, i regn og skifter gear uden den skrider ud?