Hej
Jeg har en Mondeo 1,8i Zetec fra '94
Kørste en tur i dag, efter et stop begyndte den at bliver meget varm ved kørelse igen
Tror ikke blæseren går igang !!!
Selv om den viser at motoren er meget varm kan man sagens lægge en hånd på køleren uden problemmer eller skrue proppen af vandbeholderen
Der sidder 2 føler på termostat huset, med ved ikke rigtigt hvad der er til hvad ???
Hvis der er nogen der har forslag til hvad det kan være, vil jeg blive glad for hjælpen
På forhånd tak
Mondeo der bliver for varm
Redaktør: Moderatorer
-
Mic_Mac
- Geografisk sted: Nordsjælland
-
MØFFE(uden login)
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
de sidder begge på thermostat huset den ene nede under (den til boksen) og den anden lige først for hvis du kigger derned... (øverste som er til kombiet)
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Nolan
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Østjylland
tinasmartin skrev:de sidder begge på thermostat huset den ene nede under (den til boksen) og den anden lige først for hvis du kigger derned... (øverste som er til kombiet)
Øhhhh ?
Det er omvendt Martin. Ihvertfald på min, som også er fra '94.
Den nederste (under slangen fra termostathuset - den med det firkantede Bosch-stik) er til kombi'et og den øverste (den med det runde stik) er til ECU'en.
Mvh
Nolan
-
mh
- Mester Medlem
hmm du siger noget der er noget med et nyt og et gammelt ledningsnet der skiller i 94 har lars (transitfar) sagt til mig engang for jeg mener bestemt min har 2 runde stik til de to følere og om de så har skiftet rundt på følerne af en grund kunne godt være...
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk
-
mh
- Mester Medlem
men mic-mac du kan starte bilen og tage et stik af afgangen og se hvornår din temperatur viser i kombi'et daler så ved du hvilken en der er til viser og hvilken der er til boksen...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk