Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 15:19

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Hejsa på powerpage...

Er der nogen der ved eller måske har set hvor man kan købe en 3 vejs ventil... Den jeg tænker på er den som følger med når du køber BOV ventil sættet hos www.LS-diesel.dk

Jeg vil ikke give 2000kr. for sådan et sæt når man kan lave det selv for det halve...

Håber på et svar...

Søren Rasmussen

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem

Hej Søren!

Emnet har været oppe og vende flere gange, både her og på www.vagcars.dk hvor jeg bla har lavet en smøre om hvordan jeg har gjort, flere anvender omskiftere fra gamle Toyota motorer, hvilke ved jeg dog ikke men der skulle efter sigende være en del som kører med dem, selv har jeg anvendt en frekvens ventil jeg havde udskiftet på mistanke på min tdi golf, det virker perfekt...

svan

Titel:
Okay...

Jeg havde oså skrevet en søgning på nogen på Vag... Og det lader til at den hedder en n75 ventil...

Men der er jo selvfølgelig også en mulighed for jeg finder en fra en ny bil, tænkte måske bare at man kunne købe den som en ny løs reservedel...

Jeg spørger lige på laget ved vw på mandag... Arbejder der :wink:

Titel:
Anonymous skrev:
Okay...

Jeg havde oså skrevet en søgning på nogen på Vag... Og det lader til at den hedder en n75 ventil...

Men der er jo selvfølgelig også en mulighed for jeg finder en fra en ny bil, tænkte måske bare at man kunne købe den som en ny løs reservedel...

Jeg spørger lige på laget ved vw på mandag... Arbejder der :wink:

...hej...tag ned til din lokale lastbils-ophugger, spørg efter en magnetventil til luft...så finder han sikkért en til 24volt....men de kan i de fleste tilfælde bruges til 12volt også...har selv kørt med et sådant system..virker upåklageligt...

..de bruges vist til luftaffjedringen på en lastbil...men er ikke helt sikker...

mvh tobias

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time