valg af mølle?? til RST

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Minilars
Mester Medlem
Indlæg: 837
Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
Kontakt:

valg af mølle?? til RST

#1 Indlæg af Minilars »

der er rigtig mange meninger om dette?? hvad mener i..

møllen skal kunne bruges til min rst 1,9 og måske senere til en 2,1L zetec

mit valg falder på en Garrett GT 2860 RS kugleleje turbo..
http://www.scanturbo.dk/garret_ballbearing.html
men ved ikke om den er for stor til min 1,9 eller for lille til min 2,1L

er der nogen der har nogen bedre forslag..

også med hensyn til pris..

eller hvis i har noget brugt der er lige så godt eller bedre??
Venlig hilsen Lars

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Danny Salling
Mester Medlem
Indlæg: 931
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Vestsjælland

#2 Indlæg af Danny Salling »

Ja nu hvor det er dig og du ikke gerne skulle ende i hækken igen, tror jeg du skal sætte en T-15 på og nøjes med 0,05 bar i tryk 8) :lol: :D :shock: :P
CasperR
Medlem
Indlæg: 140
Tilmeldt: 27 sep 2003, 11:22
Kontakt:

#3 Indlæg af CasperR »

Hvis jeg var dig ville jeg vælge en Stage 3 T3, eller en T34 med .63 udstødning.
89' RST
CABRST
Medlem
Indlæg: 183
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Vest Sjælland

#4 Indlæg af CABRST »

T28 er fin til 1.6......og nok også til 1.9'eren...men ville dog som casper forslår vælge en T34....især hvis du har planer om at bygge en 2.1 ZVH :mrgreen:
If Ford made Cabriolets like Carlsberg make beers, then this would proberbly be the BEST Cabriolet in the world.......
Minilars
Mester Medlem
Indlæg: 837
Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
Kontakt:

#5 Indlæg af Minilars »

ikke ZVH.. men en zetec..

kan i se det for jer.. når det står på bagsmækken:

2,1L 16V Zetec Turbo Nos


DET giver da lidt frygt...
Venlig hilsen Lars

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Yugo Turbo
Mester Medlem
Indlæg: 2515
Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#6 Indlæg af Yugo Turbo »

tja 2860rs laderen laver 1,7 bar på min motor lars, positivt ladetryk fra ca 1600 omdr... så mon ikke også den er fin til... det er det bedste køb jeg NOGENSINDE har gjort
Brap brap brap...
Billede
Danny Salling
Mester Medlem
Indlæg: 931
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Vestsjælland

#7 Indlæg af Danny Salling »

Minilars skrev:ikke ZVH.. men en zetec..

kan i se det for jer.. når det står på bagsmækken:

2,1L 16V Zetec Turbo Nos


DET giver da lidt frygt...

Ja frygt for at du ender i hækken igen :lol: :D
Carsten 205 GTI 1,9 T
Mester Medlem
Indlæg: 529
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Them
Kontakt:

#8 Indlæg af Carsten 205 GTI 1,9 T »

Danny Salling skrev:
Minilars skrev:ikke ZVH.. men en zetec..

kan i se det for jer.. når det står på bagsmækken:

2,1L 16V Zetec Turbo Nos


DET giver da lidt frygt...

Ja frygt for at du ender i hækken igen :lol: :D
:lol: :lol: :lol:
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]
Fabritius
Medlem
Indlæg: 108
Tilmeldt: 13 feb 2004, 13:57
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

#9 Indlæg af Fabritius »

Minilars skrev:2,1L 16V Zetec Turbo Nos

DET giver da lidt frygt...


Jeg ved ikke om frygt ligefrem vil være min første tanke. Til at starte med vil jeg nok grine af at ejeren tror at klistermærker gør sin bil hurtigere, og når den så bliver skudt af vil jeg ikke fatte hvad der sker :)
Greeting
Master Fabritius

Smoke tires
Not drugs
Besvar