Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 11:04

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Senior Medlem

Geografisk sted: Danmark
Hvem har i gode/dårlige erfaringer med.....

TurboDK

Scanturbo/H. Daugbjerg

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
har kun hørt godt om dem...

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
turbo dk kan godt ha lidt dårlig kundeservice hvis du får fat i "den forkerte" men håndværket fejler hvist ikke noget.

www.slavteren.tk

Titel:
Junior Medlem

da tommy var der nede var alting okey.. men det er en der har købt firmaet så ved det ikke nu

Titel:
Jeg fik i foråret renoveret min turbo til min Rs Turbo, hos Turbodk og det virker :lol: jeg talte med René mega flink, god pris og deres arbejde er til UG+ og har anbefalet dem til flere der, også kun har gode erfaringer med firmaet. :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Roskilde
TurboDK er et af de få firmaer der har noget med tuningsbranchen jeg endnu ikke har hørt noget negativt om. Det er vist ikke mange firmaer der kan prale af det. De har ry for at være proffesionelle og dem jeg kender der har brugt dem har både været glade for pris, service og kvaliteten af det udførste arbejde.

Smoke tires
Not drugs

Titel:
Medlem

Geografisk sted: østfyn
dette var et emne jeg lavede på opelpower d 4 juli

--------------------------------------------------------------------------------

Det hele startede fredag aften, hvor en kammerat og jeg rykkede den motronic 1,5 indsprøjtning ud af asconaen, som jeg kørte med.
Vi gik i gang med at montere, Wolf 3d anlæg og det gik kanon.
Lørdag aften startede bilen og kunne køre i tomgang, fedest tænkte jeg, men ak nu begyndte motoren at ryge blå og det er jo ikke godt, der var ikke noget galt, da jeg parkerede bilen, men pisset røg, da vi startede den igen, hmmmm hvad kunne det være?
Det kan kun være den turbo, jeg lige har fået renoveret, i november måned hos Turbo dk der havde brækket sig. Da vi fik det hele skruet fra hinanden, så vi at turbinehjulet var vådt, hmmmm, hvad skulle vi gøre andet end råbe pik og komme videre og det gjorde vi.
Vi pakkede asconaen sammen og skubbede den udenfor. Gav den bind for lygterne og var lige ved at give den et skud gennem bagruden.
Sikken en weekend…

Mandag, ringede jeg til turbo dk kl. 0800 og snakkede med dem, men efter som at den er eftermonteret, dækker garantien ikke. Pis! Nå og de kunne aldeles ikke nå at lave den i dag, selvom jeg ville køre fra Ullerslev (ca. 10 km vest for Nyborg) og over til dem.
Efter lidt ringen rundt, fandt jeg frem til at Esbjerg Cylinderservice også renoverer turboladere. Dem ringede jeg så til og de var skam vældig flinke og hvis jeg ville, kunne jeg, da bare komme over, så skulle de da nok skille den ad, så vi kunne finde ud af hvad der var galt med den.
Jeg kørte derover og vi fik lortet skilt ad og fandt ud af, at det bagerste leje var brændt af. Den lille stempelring var også smuttet sig en tur.
Men det var ikke det værste af det hele, det var sq at da den blev lavet hos Turbo dk, kom der et andet brugt lejehus på, det var der sq en gammel skade i, som de ikke havde fortalt mig noget om og som har gjort, at det forreste leje er revet på ydersiden og at der nu skal overstørrelse lejer i.
Det er garanteret pisse dyrt at få gjort, nå men, jeg kørte hjem igen, da de ikke kunne lave den i dag, men at den ville blive lavet som den første tirsdag.
Se det er sq service der vil noget.
Jeg ringede til Turbo dk igen, da jeg kommer hjem og fortæller om det lejehus og det eneste han kunne sige var, at det var han da ked af, men at der ikke var noget galt med de ting de sendte ud derfra, da det hele blev kørt i testbænk og hvis der var noget galt, ville det ha vist sig der og at det ikke betød en skid at der var en gammel skade i det og at han sådan set ikke gad sådan en diskussion, da deres produkter var i orden, men jeg skulle da være velkommen til at sende den over, så de kunne lave den igen til en fair pris.
Gal som jeg er over den behandling, sagde jeg til ham at den nu lå hos Esbjerg Cylinderservice og at jeg hellere ville give fuld pris der, end få noget lavet hos dem igen, det skal lige siges at turboen jeg sendte til Turbo dk blev renoveret for kr. 5312,50, hvor der blev monteret 360* lejekit, et brugt turbinehus (købt hos dem) det omtalte lejehus og et trim 60 kompressorhus/hjul, som jeg selv leverede med.
Til den pris går jeg sq ud fra at tingene er i orden eller er det mig der er helt forkert på den???????????

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: falster
skovbamsen skrev:
da tommy var der nede var alting okey.. men det er en der har købt firmaet så ved det ikke nu

Det er den samme der altid har haft det. Han har bare flyttet det. Jeg har kun gode erfaringer dernede fra. I hvert fald hvad angår turbo renovering. De kommer fra hele landet da han er den eneste i dk der har det grej han har.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Vestsjælland
Hvad koster en renovering da af en RST mølle?

Titel:
Medlem

Jeg har snakket lidt med turboDK og de virker meget flinke, men de vil meget gerne bestemme hvilken trim du skal have.. Og virkede ikke særlig glade for at skulle lave dem til mine specs.

Danny: det kommer an på hvad det er galt med den, somregl er udstødningshuset revnet og så begynder det at koste, desværre. Havde en turbo inde som de ikke kunne bruge noget som helst fra da den var kørt helt død.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time