Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 jul 2025, 14:20

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 08 sep 2005, 23:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 207
Geografisk sted: Nordsjælland-Frederiksværk
Morten aasted skrev:
Damborg skrev:
Den vil forhøje dit benzintryk i hele området.. tomgang/delgas/fuldgas..

Men vil ikke kunne føde nok benzin alene..
I tomgang og delgas kan din lambdaregulering MÅSKE stadig selv trække mængden ned i et ok økonomisk område.. men dit fuldgas map vil være en smule fed i starten men så gå i mager længere ud i ladetryksområdet..
Kan bare hjælpe med at hæve mængden på dine originale dyser. eller nye store dyser.. motorstyringen SKAL stadig justreres ind med den der løsning.. se PP regneark..


Men med større dyser og MS???


Jamen.. du kan hæve mængden en smule på de originale dyser med en regulator.. og kan self også hæve mængden på nogle store dyser hvis de ikke er store nok... og.. ja... MS kan justeres ind både med større dyser og større benzintryk..? Lidt derfor det er en fuld justerbar styring..!

Jeg kører selv med MS e36m3 dyser og prograssiv regulator..-+320hk

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24723


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team