Hejsa Alle
Så kom kompressoren hjem fra auktionen på ebay, har nogle billeder her:
http://starchild.dk/kompressor1.jpg
http://starchild.dk/kompressor2.jpg
http://starchild.dk/kompressor3.jpg
http://starchild.dk/kompressor4.jpg
http://starchild.dk/kompressor5.jpg
http://starchild.dk/kompressor6.jpg
og så kommer spørgsmålene..
1. Skal den slet ikke ha olietilførsel ???
2. Hvordan checker man slid på den ??
3. Gør de riller der er på bladene noget ?
4. Er det ikke en Eaton kompressor ? hvis jo hvilken model ?
5. Hvem kan evt checke om den skal ha nye lejer osv, kan man selv det, hvis man har adgang til presse osv ?
Håber i har lidt svar..
Mvh
Morten
Specifik kompressor spørgsmål (eaton?)
Redaktør: Moderatorer
-
Juel
- Senior Medlem
- Indlæg: 257
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Rillerne øger tabet, og mindsker effektiviteten.......
Hvad skal du bruge kompressoren til??
Hvad skal du bruge kompressoren til??
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Juel
- Senior Medlem
- Indlæg: 257
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
-
Gæst
ligner kompressoren fra en SLK merceds benz.
skulle gerne være en "M" serie kompressor fra eaton (M64 måske)
den skal ikke have olie, da lejerne sidder i lukket hus (dog så skal disse skifes når tiden er, ring evt til MB for at hører hvornår sådan en skal renoveres.
På en 1.8 motor der skulle den gerne lade op til ca 1.2 bar (som du nok ved så bruges kompressoren som erstatning til Gladeren)
Dog larmer kompressoren en smule når den kører.
skulle gerne være en "M" serie kompressor fra eaton (M64 måske)
den skal ikke have olie, da lejerne sidder i lukket hus (dog så skal disse skifes når tiden er, ring evt til MB for at hører hvornår sådan en skal renoveres.
På en 1.8 motor der skulle den gerne lade op til ca 1.2 bar (som du nok ved så bruges kompressoren som erstatning til Gladeren)
Dog larmer kompressoren en smule når den kører.