Yugo Turbo skrev:
sjovt at de ALTID skal klante os billister for en masse dødsfald... MEN hvor mange af de der dør i trafikken er SELV skyld i det? cykelister der kører højre om en bilist der skal til venstre!!! eller vader lige ud foran!
Hvor ville jeg dog ønske at jeg på en eller anden måde kunne få adgang til stattestikken over dødsfald i trafikken samt årsager. vil umiddelbart tro at minimum 1/3 er selvforskyldt...
er i bund og grund ikke så bange for at få klip i mit kort, og får jeg tre kører jeg alligevel for det vil koste mig mit job uden kort.
nå men til noget andet...
Jeg stiller gerne op til folketingsvalg i et billistparti (upartisk med alle partier, sådan forstået at man støtter bilisternes rettigheder), men mon der ville være stemmer nok til en plads på borgen? mener det er 20.000 personlige stemmer der skal til.
venlig hilsen Lasse
Ja hvis ca 1/3 er selvforskyldt, så er der nok ingen tvivl om at 1/3 er pga biler som ikke længere er tidssvarende når vi snakker sikkerhed, og hvorfor det ??? Fordi vi på trods af utalige grunde stadig bibeholder vores vanvittioge beskatning på biler, den sidste 1/3 er nok bare det man kan kategorisere som sort uheld og dem kommer vi nok desvære aldrig af med !!!!
VÆK med afgiften og vægtafgiften og så op med prisen på brændstof !!! Så er det dem der kører og forurener der betaler !!!! (kører selv 40.000km pr. år)Så for år tilbage en undersøgelse i FDM og hvis ikke jeg husker meget galt så ville det faktisk kun betyde en stigning på knap 2 kroner pr liter brændstof.
Men ved godt det bare er en drøm !!!!!!!