Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 16 apr 2025, 09:16

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Regturløb
Indlæg: 31 aug 2005, 17:54 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 05 maj 2005, 21:02
Indlæg: 91
Geografisk sted: Haderslev
Er der nogen tommelfingerregl på hvor stort (mm) regturløb`s røret fra turboén skal være. Tror nemlig mit er for lille bruger lige pt et 10mm rør.

_________________
Mercedes 190E 2.0 med efter monteret turbo.
190.8hk 294Nm med 0.6 bar. http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=37246


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 aug 2005, 18:17 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Indlæg: 2537
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
der skal være frit løb! dvs 10mm er langt fra nok du kan spørge spyde hvad der sker når man bruger for lille retur.. (så brænder turboen af )

bruger selv 16mm

_________________
Fri bane fuld hane! :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 aug 2005, 19:51 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Indlæg: 784
Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Slangen på returløbet til bundkarret på min turboslæde er 18-20 mm..

_________________
Vh. Anders


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 aug 2005, 21:05 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Indlæg: 2537
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
lav den så stor du kan og så med så lodret fald som muligt..

_________________
Fri bane fuld hane! :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 aug 2005, 21:43 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
enig... så stort som muligt og så lodret som muligt

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 aug 2005, 22:33 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 05 maj 2005, 21:02
Indlæg: 91
Geografisk sted: Haderslev
Sys bare det er lidt uderlig jeg har olie i min indsuning med en sprit ny lader nemlig. :?

_________________
Mercedes 190E 2.0 med efter monteret turbo.
190.8hk 294Nm med 0.6 bar. http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=37246


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 sep 2005, 10:17 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 12 jan 2005, 22:43
Indlæg: 329
GIK turbo foreskriver 16mm på returen

svan

_________________
Nu: Golf 3 TDI med BOV og box
Før: MK3 XR3I med turbo og SYN


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 sep 2005, 15:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 14:45
Indlæg: 152
he he ja det kan jeg stå inde for 10mm er for lidt, ville også mene at 16mm skulle være nok :lol:

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=32193


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 sep 2005, 16:34 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
det er sikkert fra din krumtapsudluftning...

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 sep 2005, 17:48 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Indlæg: 2537
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
ja eller din retur som har været for lille og olien så har været presset ind i kompressoren..

_________________
Fri bane fuld hane! :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team