Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 jul 2025, 00:41

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel:
hold da helt op Lars...Jeg troede lige et øjeblik du var blevet hellig, jeg giver dig helt ret, at køre for stærkt er ikke et oprør mod politiet og offentligheden, men nærmest en lidelse, det sjove er at i mine 10 år som bilist har de 2 skader jeg har haft sket i langsomt tempo, hvor mange kender ikke det med at man sidder og luller i søvn når man nøler derudaf, hvorimod når man kører stærkt så bliver man sgu vågen og koncentrationen øges, men det er jo en hårfin balance, mange ulykker skyldes jo fart, og typisk med unge mænd bag rattet, de kan simpelthen ikke håndtere de kræfter de pludselig skal tøjle, og så er der jo også den faktor at mange af de rigtig grimme ulykker med unge mænd, der er føreren påvirket af alkohol, det siger statistikkerne bare ikke noget om, alle bliver skåret over en kam, det var måske en ide at kigge lidt nærmere på det, og så samtidig gøre noget ved alle de gamle røvhuller som ligger og kører 70 km/t ude på landevejen og som vi desværre ofte lader os provokere af.

svan

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem

ja så er det da bevist....jeg "kører" sgu ikke for stærkt i cyberspace, jeg blev hægtet af mit login :D

svan

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Østsjælland
hmm lige kigget på tråden og kan hermed konstatere at vi må tune bilerne så vi kan køre fra polisen, og samtidig ser jeg et nyt marked for flip nr plader ala 007, vi kunne jo også bytte nr plader. :D

dagens spørgsmål : hvis tyskerne havde vundet krigen, ville vi have haft fri hastighed på audistradaen, ingen muslimer, så vandt vi? 8)

Kawasaki ZZ-R 1100 :o)

Titel:
tyskerne tabte krigen. de har fri hastighed på halvdelen af motorvejen. men straffes hårdt hvis de ikke forstår at køre efter forholdene.... de var så forøvrigt nogen af de første til at indføre klippekort! MVH. søren PS. hvis vi hade en kendt politiker hvis søn handlede med narko.... tror i så det blev lovligt? PPS. faderen kender reglerne.... han er tidligere politimand!!

Medlem

Geografisk sted: lolland
http://vwnettet.dk/modules.php?name=For ... ic&t=20003

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Østsjælland
den med fri hastighed på halvdelen af motorvejen stemmer jeg for, man kunne feks sige maks 110 km i inderbanen og så fri hastighed i yderbanen så er det da fordelt ligeligt :D

Kawasaki ZZ-R 1100 :o)

Titel:
Senior Medlem

Du har da vist for meget energi brormand, skulle du ikke fise ud og samle den sure golf istedet for at smide smarte indlæg :lol:

svan

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
Det er da snart på tide at lave en demonstration inde på "borgen"...
Man må ikke en skid i det her land..
De kan ikke først forlange 180% i afgift, for bag efter sige:"Husk.. kørekortet er kun til låns.."
Gør som i Malmö.. Det har reduceret streetracing med en del %(kan ikke lige huske hvor meget)..
Men næh nej.. Herhjemme skal de høre på "vores" brok i 5 år, for derefter at nedsætte et skide skod udvalg. Som sædvanligt har det ingen indsigt, da deres største interesse er at spille golf...
Så med lidt held følger vi Malmö om 10 år....
Beklager mit sure opstød og at jeg går off topic.
Men generelt her hjemme, skal de altid nedsætte et udvalg i stedet for at tage ved lære fra andre nationer. Specielt Sverige og Norge, samt nord Tyskland har vi en del til fælles med. Hvorfor opfinde den dybe tallerken 2 gange.. :?: Danmark en nøddeskal..

Peace out..

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
hmmm, en betjent vil jo til NÆSTEN enhver tid kunne gi 3 klip... påstå at du kørte om kap med ham du lige har overhalet, at du kørte for tæt på da du skulle til at overhale og at du acc. da han overhalede dig for at stoppe dig... ALLE 3 ting er en 100% vurdering fra betjentens side, og der er folk der har tebt i retten på dårligere grundlag... desuden går der nok lidt mere ubevidst "sport" i at gi klip til yngre belister... før var det en masse papirarbejde for at kunne gi en bøde på måske 500 der så blir nedsat pga lære til det halve, nu får svinet lov til at gi et klip pga han ikke kan lide min steamer med burn out i bagruden...

een sidste ting... hvis jeg kan se at den "kære" betjent har tænkt sig at gi mig de sidste klip op til 6 hvor det er ubetinget frakendelse, så stopper jeg sq ikke med mindre det er en cykel... som en af mine venner sagde: "der blir nok gang i salget af motorcykler..."

ps. er der nogle der ved hvad straffen er for at køre på en uindreg. motorcykkel uden plader og afgift?

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
ved ikke hvad det giver i bøde.. men han beholder cyklen..

en anden ting er at hvis man nu har 2 klip og man så tager sig lidt sammen.. ik..

kører fejlfrit i 5 år.. og så laver en dum fejl.. så koster det stadig kortet.. den vil altid ligge og vente på dig..

der er ikke noget med som en straffe attest at den bliver slettet efter nogle år..

hvor mange kan køre fejlfrit de næste mange år..

man skal nok bare tage bussen i stedet og så nøjes med at drømme om bilen... så kan man jo hvis man tør.. tage den ud en søndag engang imellem hvis vejret er godt..

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time