Når man skal fræse spor til skærering i bloken hvor dyb og bred skal sporet være og hvor kan man købe den tråd til en fornuftig pris?
\Bjarne
Skærering
Redaktør: Moderatorer
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Hvorfor en skærering?
Blæser du toppakninge grundet for højt tryk på din eftermonterede turbo, og dårligt justeret motorstyring.
Er topstykke og motor blok helt plane, og har den været meget varm på et tidspunkt?
Dybde og bredde kommer helt an på trådens diminsioner, og den aktuelle motor, aka topstykkets styrke.
Men hvis du har problemer med toppakningen, og får fjernet dem med en skærering, så flytter du med garenti ptoblemet over til det næste svageste led.
Rustfri tråd findes mange steder i forskellige dimensioner, og det koster ikke herregårde.
MVH
Morten
Blæser du toppakninge grundet for højt tryk på din eftermonterede turbo, og dårligt justeret motorstyring.
Er topstykke og motor blok helt plane, og har den været meget varm på et tidspunkt?
Dybde og bredde kommer helt an på trådens diminsioner, og den aktuelle motor, aka topstykkets styrke.
Men hvis du har problemer med toppakningen, og får fjernet dem med en skærering, så flytter du med garenti ptoblemet over til det næste svageste led.
Rustfri tråd findes mange steder i forskellige dimensioner, og det koster ikke herregårde.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
Gæst