smart nok.....Måske FOR smart??

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#11 Indlæg af Saab-Daniel »

HenrikGM skrev:
Saab-Daniel skrev:Hehe, henrik, jeg syntes altid du finder så meget lort på nettet, har du for meget fritid ;)

Daniel.

Ja, nettet er fuldt af lort, og nej, jeg har ikke meget fritid i overskud.

Jeg fandt siden fordi jeg afogtil kigger visse dele af qxl igennem for spændende stumper.

Det er klart, men syntes at huske, du har fundet lignende lort tidligere? Syntes det fint du lige går ham lidt på klingen med et par spørgsmål, hehe :)
Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
Brochen
Medlem

#12 Indlæg af Brochen »

Jeg synes det er for dårlig sådan en eller anden ting går og tager røv på folk pøver og tænk på alle de små smart røven som tror de giver 35 hk :lol:
s@g
Mester Medlem
Geografisk sted: Østfyn/Nyborg

#13 Indlæg af s@g »

Brochen skrev:Jeg synes det er for dårlig sådan en eller anden ting går og tager røv på folk pøver og tænk på alle de små smart røven som tror de giver 35 hk :lol:

Han udnytter at den sidst idiot ikk er født endnu. Hvis alle de produkter under denne tråd virklig ku leve op til de fine tal de slynger ud, ku man jo undres hvorfor de fine ingeniører ved div. bilfabrikker ikk havde tænkt i de baner???
Lille problem, lille hammer. Stort problem, stor hammer!

Fri bane, fuld hane!!!
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#14 Indlæg af HenrikGM »

Saab-Daniel skrev:[Det er klart, men syntes at huske, du har fundet lignende lort tidligere? Syntes det fint du lige går ham lidt på klingen med et par spørgsmål, hehe :)
Daniel.

Det irriterer mig bare at folk køber det lort. Intet under at politikkerne kæmper en brav kamp for at gøre "chip"tuning ulovlig når den slags lort sælger som det gør.

Det er sgu som at hælde ko-pis på flasker og sælge det som et alternativ til V-power.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Fabritius
Medlem
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

#15 Indlæg af Fabritius »

HenrikGM skrev:Han er riimeligt heldig med at qxl afkræver en karakter ret hurtigt. Ellers var karakterbogen nok ikke så pæn endda.
Der er faktisk en fra Hi-Speed der har købt sådan en "boks" og selvom han konstaterede at bilen slet ikke kunne køre med den monteret gav han en positiv karakter, da leveringen havde været hurtig og sælgeren jo ikke kunne gøre for at den ikke virkede på en Mi16.
Greeting
Master Fabritius

Smoke tires
Not drugs
Gummispoiler
Medlem
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

#16 Indlæg af Gummispoiler »

Baaah...

Hvem har dog brug for sådan noget bras...

Ihverfald ikke mig, da jeg har klistermærker der gir' mindst 20-30 extra hk på siden allerede... Desuden ved jeg ikke hva min plastikspoiler gir, men "effekten er fantastisk...!"

MON man egentlig ikke kunne fordoble en standard motors effekt, hvis man samlede diverse stumper som disse, måske endda den kompetente "el-kompressor", sammen og montere??

Måske man ender med en jet-motor...!! :shock:
MVH Niels P.

FP-DE 1,8 16v

"I need your boots, your hat and your Unicycle!"
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#17 Indlæg af mh »

en af vores ugentlige debat programmer

MUST HAVE MUST HAVE :shock: :shock: :shock: :shock:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI ... Catg=10221

25ft fod ledning til montering = 7,62Meter ledning :shock: skal den sidde i bagagerummet :shock:

det må være nogle vilde luftledninger der følger med til de SERIØSE heste som ingen motorkonstruktions ændringer kræver :lol:
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Nolan
Mester Medlem
Geografisk sted: Østjylland

#18 Indlæg af Nolan »

Tror du ikke bare den skal blæse ind i kabinen, så man får en seriøs følelse af fartvind ?

Jeg har selv monteret en hårtørrer lige foran rattet i min, så jeg altid møder op på arbejde med håret blæst godt tilbage og tørrede tårer ned ad kinderne. Det giver masser af streetcred.....

/Nolan
JensGT500
Medlem
Geografisk sted: Fyn

#19 Indlæg af JensGT500 »

tinasmartin skrev:en af vores ugentlige debat programmer

MUST HAVE MUST HAVE :shock: :shock: :shock: :shock:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI ... Catg=10221

25ft fod ledning til montering = 7,62Meter ledning :shock: skal den sidde i bagagerummet :shock:

det må være nogle vilde luftledninger der følger med til de SERIØSE heste som ingen motorkonstruktions ændringer kræver :lol:

MINDSTE NÆSTE BUD = 4000,- :!: :?: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
/Jens
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#20 Indlæg af Saab-Daniel »

Ahh, jeg brækker mig over at folk gider bruge penge på sådan noget!!!
Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
Besvar