Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 06 sep 2025, 14:47

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior Medlem

Jeg har et tre komponent højttalere liggende, som jeg købte da jeg arbejdede i Hi Fi klubben. De kostede 12.000,- fra ny og sættet er EKSTREMT velspillende. Det er bestående af bånddiskanter - båndmellemtoner samt kewlar basser. Der er naturligvis delefiltre med. Normalt ser man ikke engang båndmellemtoner i stuehøjttalere, så alene dét bør fortælle hvilken standard vi snakker om her. De er af mærket Fosgate, som bl.a leverer enheder til Focal, JM Lab samt Dali højttalere. Hvad de skal koste har jeg egentligt ikke rigtigt besluttet mig for, men de ryger IKKE for under 3500,- for sættet. Kom evt med bud... skoust@tdcadsl.dk Jeg kan ikke lave et billede af dem, da jeg ikke ejer et digitalkamera..

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Medlem
Brugeravatar

Hej Skoust:
Ville bare høre hvor i landet du bor, for det kan da være jeg har interesse i dem, hvis ikke du bor i nordjylland - Og så selvfølgelig til den rigtige pris! Bor selv nede på sydsjælland

Junior Medlem

Er ked af at skuffe dig.. bor meget tæt på Aalborg.. :´-(

hmm svært at købe noget man ikke kan ser, eller vurdere dem uden specs

Junior Medlem

Ja HELT sikkert. Kan fortælle LIDT om dem. Det er et sæt på 120 watt der spiller 50 - 30.000Hz. Delefrekvenserne er 3000 og 8000 Hz. Både diskanten og mellemtonen kan monteres uden at lave skruehuller, da det er båndenheder, hvilket betyder at de er helt flade. Det hele ligger i den originale kasse og jeg mener alt, selv kabler og skruer, er der endnu. I hvert fald er alle enheder og gitre naturligvis der. Alt er 100% som nyt, da det kun har været monteret én aften i forbindelse med vi holdt åben om aftnen sammen med alle de andre butikker under "Aalborg by night". Ved godt det ikke er så forfærdeligt meget info om højttalerne, men tænk over hvor dyre højttalere normalt skal være til hjemme hi fi, før man kan begynde at finde en bånddiskant. Her er mellemtonen så OGSÅ en båndenhed. Det siger en DEL om hvad liga vi befinder os i her..

JO - er naturligvis fra Nordjylland - nær Aalborg...

Junior Medlem

I kan få et tilbud der KUN gælder idag.. da jeg mangler penge RET meget lige nu.. 2500 og så betaler jeg portoen. Jeg sender IKKE pr efterkrav, da jeg flere gange har oplevet at folk ikke har hentet det jeg har sendt. Pengene overføres til min konto, og når jeg ser dem sender jeg højttalerne. 21-01-03 og KUN idag!

Junior Medlem

EJ glem det indlæg.. så billigt kan jeg sq ikke sælge dem.. :-P

Junior Medlem

Jo @!#$ det - skal ha penge til at handle bil nu.. så op i r*ven med det.. 2500 så ryger de.. ;-)

Skoust = En mand i stor konflikt med sig selv :-D

Junior Medlem

Hey Jesper. Ja det må jeg virkelig gi dig ret i.. på den ene side er jeg meget meget ked af at komme af med de højttalere, for jeg glædede mig som et lille barn til at få dem i min næste bil.. på den anden side vil jeg sindssygt gerne ha dem solgt, så jeg kan få RÅD til at bytte bil.. så et ord passer: DILEMMA!!! :-))

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time