Hej
Jeg har fået mig en opel motor med noget jetronic styring på (22e med 2.0 sprøjt)
De jeg hentede den havde den grå dyser(L) og 25 bensstyring(LE)?!? Så tænkte jeg at jeg hellere måtte sætte nogle gule dyser på...
Mit problem er nu jeg kan ikke få dysserne til at sprøjte. Hvis jeg giver den 12v direkte siger de intet... hvorimod man kan hører de grå klikke... Er de gule så døde??
Jeg kan heller ikke måle nogen nævneværdig spæning på stikkene når jeg prøver at starte... den står bare omkring 0-1,5 volt... (måle med analog v.meter)
Jeg er lige ved at fristes til at sætte den grå på for at se om det vil virke... men det er jo også noget lort at slå boksen ihjel..( hvis den da ikke allerede er det...)
Alle forslag modtages med kyshånd!
Hjælp til L/LE motorstyring! Haster!
Redaktør: Moderatorer
-
mh
- Mester Medlem
- Indlæg: 2597
- Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
kan du måle gennemgang i spolerne på dysserne???
ellers prøv at sæt en diodeprøvelampe på istedet så er du sikker på om der kommer strøm ti ldysserne (hvis analog uret ikke kan nå at følge med)
ellers prøv at sæt en diodeprøvelampe på istedet så er du sikker på om der kommer strøm ti ldysserne (hvis analog uret ikke kan nå at følge med)
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Gæst