Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 16:59

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: DHB ´05
Senior Medlem

Geografisk sted: falster
BravoDude skrev:
Jeg synes at det var meget bedre i år end sidste år og jeg så ikke Team Man køre rundt i deres smadrede Volvoer liggende på taget og lignende og det var jeg glad for...
Brænderpladsen var yderst aktiv lørdag aften, bare ærgeligt at der ikke var tribuner derover, så lidt flere folk kunne se...

Tonny fra Danmarks Værste Bilist var derinde flere gange i sin Sierra, damn en redneck...

kan kun give dig ret i at det var meget bedre i år

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Vestjylland
Det var herligt at der var noget mere kontrol i år end sidste år, for der blev ræst meget rundt i gaderne (parkeringspladsen) både med små og store køretøjer til en stor fare for både fulde og ædru folk, MEN...
I stedet for at have en >>større<< kontrol over det i år, så syntes jeg at der var for >>meget<< kontrol, misforstå mig ikke, der skulle helt sikkert være noget mere lov i år end sidste år, og det var da sur anus at jeg skulle betale 400 dadler for at ha brudt loven, men det var loven og den brød jeg = betal ved kasse 1.
Jeg ved at der er delte meninger om at lave hjulspind "kontrolleret" men jeg har overbevist mig selv, og er det for iøvrigt stadig, at det hjulspind (hold i bremser) jeg lavede, det ikke var mere farligt end at det kun skulle ha indbragt en advarsel, ikke en fyreseddel på stedet.

Men det var jo også kun Danmarks største fartfest...

Ang. det at jeg kunne fedte hen på brænderpladsen så var det ikke det jeg kom for den aften.
Det jeg ville var at skulle en gang op ad parkeringspladesen og så tilbage, og så hver gang der var nogen folk som råbte: KAN DEN NOGET, eller: LAV EN BRÆNDER, så kunne man kortvarigt smide et baghjul mens bremsen var nede og så var det det...
Efter den tur op og nedad igen så skulle Volvoen stilles og vi skulle ind og kigge på det hele.
Ikke noget med at ræse rundt på en lille plads og sprænge dæk eller lign.
Det var bare for at vise dytten frem og at den godt kunne kratte lidt asfalt (beton?) op.
Og ja, loven sagde at man ville blive bortvist for det, og det blev jeg, men jeg ville have ment at en advarsel fra de "friske" fyre fra Audien og Lupoen havde været mere på sin plads end en udsmidning promte.
Jeg mener, det er jo ikke alle der får bøder for sine tonede baglygter, logoer i forruden, solfilm i de forreste sideruder osv.

Der var iøvrigt fulde mennesker på motorcykel og i biler som havde trang til at tage nogen forholdsvis farlige ture rundt omkring senere på aftenen. Det ville i mine øjne ha været mere "fortjent" end mine små stunts...

Det var bare min mening om min opførsel og hvad det skulle ha kostet.
Men selvfølgelig, der er nok snerten af at ha-gjort-noget-ulovligt-og-så-er-kommet-til-at-skulle-betale-for-det-følelse i det :D

Mvh Morten

Ellers var det en FEEEE weekend :wink:

Volvo for life

-Volvo 855 T5 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=276354
-Volvo 240 turbo --Nu med B23ET--
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=34308
-Volvo PV 544 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=328848

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: falster
Morten Lunde skrev:
Det var herligt at der var noget mere kontrol i år end sidste år, for der blev ræst meget rundt i gaderne (parkeringspladsen) både med små og store køretøjer til en stor fare for både fulde og ædru folk, MEN...
I stedet for at have en >>større<< kontrol over det i år, så syntes jeg at der var for >>meget<< kontrol, misforstå mig ikke, der skulle helt sikkert være noget mere lov i år end sidste år, og det var da sur anus at jeg skulle betale 400 dadler for at ha brudt loven, men det var loven og den brød jeg = betal ved kasse 1.
Jeg ved at der er delte meninger om at lave hjulspind "kontrolleret" men jeg har overbevist mig selv, og er det for iøvrigt stadig, at det hjulspind (hold i bremser) jeg lavede, det ikke var mere farligt end at det kun skulle ha indbragt en advarsel, ikke en fyreseddel på stedet.

Men det var jo også kun Danmarks største fartfest...

Ang. det at jeg kunne fedte hen på brænderpladsen så var det ikke det jeg kom for den aften.
Det jeg ville var at skulle en gang op ad parkeringspladesen og så tilbage, og så hver gang der var nogen folk som råbte: KAN DEN NOGET, eller: LAV EN BRÆNDER, så kunne man kortvarigt smide et baghjul mens bremsen var nede og så var det det...
Efter den tur op og nedad igen så skulle Volvoen stilles og vi skulle ind og kigge på det hele.
Ikke noget med at ræse rundt på en lille plads og sprænge dæk eller lign.
Det var bare for at vise dytten frem og at den godt kunne kratte lidt asfalt (beton?) op.
Og ja, loven sagde at man ville blive bortvist for det, og det blev jeg, men jeg ville have ment at en advarsel fra de "friske" fyre fra Audien og Lupoen havde været mere på sin plads end en udsmidning promte.
Jeg mener, det er jo ikke alle der får bøder for sine tonede baglygter, logoer i forruden, solfilm i de forreste sideruder osv.

Der var iøvrigt fulde mennesker på motorcykel og i biler som havde trang til at tage nogen forholdsvis farlige ture rundt omkring senere på aftenen. Det ville i mine øjne ha været mere "fortjent" end mine små stunts...

Det var bare min mening om min opførsel og hvad det skulle ha kostet.
Men selvfølgelig, der er nok snerten af at ha-gjort-noget-ulovligt-og-så-er-kommet-til-at-skulle-betale-for-det-følelse i det :D

Mvh Morten

Ellers var det en FEEEE weekend :wink:

Så en i en Bmw lørdag aften der fik taget sit kort på grund af sprut fordi han kørte rundt inde på pladsen i en brandert.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time