nibdk skrev:
Unitek vil jeg tro bliver en halvdyr fornøjelse. Han kan sit kram, men det koster også derefter.
Patrick som jeg vil anbefale kommer en del hos Erland Cox og trimmer de Volvo topstykker der kommer ind der.
Det forum han skriver på er selvfølgelig nede nu, men jeg kigger lige om han ikke også skriver andre steder.
Hvad går dit projekt ud på?
Niels
Halvdyrt på kort sigt, eller på lang sigt??
Iøvrigt synes jeg hans priser på topstykker er _SÆRDELES_ konkurrencedygtige, især sammenlignet med diverse halve løsninger.
Der findes jo flere måder at "porte" og at "lave" topstykker på. Nogen er godt tilfredse med at få topstykket glasblæst udvendigt, så det ser pænt ud, andre går efter resultatet på akslen(jeg snakker ikke om ren topeffekt!)
Så et dygtig "portet" topstykke kan nok sælges som en "racetop" bare den ser blank ud. Ligesom turboladere på mystisk vis kan blive til meget dyre turboer alene pga et nypoleret kompressorhus.
Blot stof til eftertanke. Ikke alt er hvad det ser ud til.
Mr. Beyer; hvad er præcist dit mål? Ny DHB bil, eller en high-end gadebil, eller hvad dælen er målet?
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!