Søren læser bare lige så dårligt som jeg staver...!
Men men... Søren har helt ret når han siger at den her for mange hk i forhold til reg. attesten... Det samme har mads mht. kat. Bilen kører uden kat og med flere hk end den er synet med. MEN jeg har ALDRIG påstået at bilen var 100% lovlig som Søren giver udtryk for. Og har da ALDRIG NOGEN SINDE PÅSTÅET at den var lovlig til DHB!!!!!!!!!!!!
Dog ER den synet med eftermonteret turbo og papirerne der beviser det ligger så i bilen til glæde for politiet!
Min "påstand" er at jeg vil tro at der ikke var nogen bedre placerede biler i min klasse der kunne have kørt gennem de 2 politi kontroller uden mén. LÆS DANSK SØREN!
Bilen er jo GODKENT med 107hk... Normalt kører den jo med 0,3 bar i tryk. Jeg vil tro det er 140-150hk... Og de hk lavede den også da jeg blev stoppet, og så var de en uoriginal potte på.
Jeg har så papirer liggende i bilen der beviser at den kan godkendes til 166hk. Disse papirer skal med til syn næste gang og så forventer jeg at der kommer til at stå 166hk på reg. attesten og så VILLE den rent faktisk være 100% lovlig så frem der lige kom en kat på (ikke til DHB

)...