Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 jul 2025, 20:38

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Moderator

Så i nyhederne her klokken 19.25????

TV2 har forvildet en torsk af en journalist ned til DHB, og det eneste han IKKE har med i programmet er....DHB.....!??

Derimod viser de en del om (ja, rigtigt gættet) en bumset knejt i en gammel toyota der synes det er fedt at køre kofangeren imod en stor betonklods og lave noget forkølet hjulspin. Min svigermors gamle jetta 1,3 kunne lave hjulspin op af en mur!
Dernæst viser de noget om DFB, og nogle fine lakeringer, lidt stereoanlæg, og nogle blanke fælge.

Men ABSOLUT INTET om DHB(DanmarksHurtigsteBil, hvis en journalist skulle læse med?).

Det er sateme svært at skabe en godt forhold omkring myndighedernes opfattelse af 402m når så stort en arrangement som DHB ikke kan udkonkurrere en bumset knægt der fiser nogle gamle vinterhjul af op af en mur!

Havde det foregået på en mørk industrivej en fredag aften, så så det måske anderledes ud forledes man til at tro...?

Pisseærgeligt at dueller som de to skyliner, eller kiesa versus smølf ikke kan fange en journalists opmærksomhed bare lidt mere end en forkølet brænder kan.

Objektivt fremstilling af sandheden om DHB?

Well, nu er familien Danmarks opfattelse af DHB reduceret til et arrangement i stil med den årlige brænderfest i Karup. Ærgeligt.

Måske en journalist læser med. med lidt held.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er i chok over det ... Det var det samme pis sidste år med Tv2 Nyhederne. De er sku for langt ude...

Hvis de havde sendt en praktikant istedentfor ville det nok have været bedre. Han er yngre og ved måske lidt om hvad DHB egentligt er...

Titel:
Mester Medlem

Så det ikke, ØV - Men hvor er det typsik!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

HenrikGM skrev:
Så i nyhederne her klokken 19.25????

TV2 har forvildet en torsk af en journalist ned til DHB, og det eneste han IKKE har med i programmet er....DHB.....!??

Derimod viser de en del om (ja, rigtigt gættet) en bumset knejt i en gammel toyota der synes det er fedt at køre kofangeren imod en stor betonklods og lave noget forkølet hjulspin. Min svigermors gamle jetta 1,3 kunne lave hjulspin op af en mur!
Dernæst viser de noget om DFB, og nogle fine lakeringer, lidt stereoanlæg, og nogle blanke fælge.

Men ABSOLUT INTET om DHB(DanmarksHurtigsteBil, hvis en journalist skulle læse med?).

Det er sateme svært at skabe en godt forhold omkring myndighedernes opfattelse af 402m når så stort en arrangement som DHB ikke kan udkonkurrere en bumset knægt der fiser nogle gamle vinterhjul af op af en mur!

Havde det foregået på en mørk industrivej en fredag aften, så så det måske anderledes ud forledes man til at tro...?

Pisseærgeligt at dueller som de to skyliner, eller kiesa versus smølf ikke kan fange en journalists opmærksomhed bare lidt mere end en forkølet brænder kan.

Objektivt fremstilling af sandheden om DHB?

Well, nu er familien Danmarks opfattelse af DHB reduceret til et arrangement i stil med den årlige brænderfest i Karup. Ærgeligt.

Måske en journalist læser med. med lidt held.
Kan kun sige at jeg tænkte nøjagtigt det samme som du skriver.

Titel:
Moderator

Har desværre oplevet det så mange gange at jeg ser på sandfærdigheden i nyhederne som noget i retningen af en halvdårlig tju-bang film hvor skurken rejser sig op 2minutter efter "the good guy" har tømt maskinpistolen i krydderen på ham.

I bedste fald letsindig omgang med sandheden, i værste fald en decideret sminkning af en event så den fremstår " i rette lys".

Bottomline af aftenens udsendelse er at den almindelige befolkning stadigt ikke har set organiseret race, og tror at DHB er en samling bumsede "ikke-så-gamle" knægte i gamle smadderkasser der holder op af et ensilageelement og forurener naturen med deres meningsløse dækafbrænding. Bedre bliver det ikke når de finder en "ikke-så-gammel" knejt der udtaler at det "bare er fedt at lægge nogle lakridser".

:shock:

Håber sguikke det er den slags journalistik de bliver undervist i på skolen!

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østfyn/Nyborg
Nu har TV2 det jo med at fortælle deres manipulerede version af de ting der sker ude i verden. Og når de interviewer folk, stiller de omformulerede spørgsmål, hvis den interviewede ikk gir det svar de vil ha, første gang de spurgte. Specielt hende Bredflab Utzon!!

Fri bane, fuld hane!!!

Titel:
Mester Medlem

Nogen burde henvende sig til TV2 og brokke sig!

Hvorfor tror de der kommer 30.000 mennesker der op? For at se ham der lave lidt dækrøg? Nej vel... Havde det dog ikke været en ide at vise netop HVORFOR opbakningen til DHB er så stor!!!

I øvrigt er det jo katastrofalt, som Henrik også er inde på, at den danske befolkning nu tror at DHB er bumsede knækte der brænder gummi af op af en mur. I mens ser de udsendelser om alle de ulovligt bilvædeløb i nyhederne. Nu lige hvor det ser mest dystert ud grundet div. miljø og støj love samt enorme afgifter for afholdelsen af netop lovlige races. Netop nu vender de befolkningen mod konceptet "lovlige streetrace", hvilket i sidste ende jo blot smider unge ud på vejene om i ly af natten i stedet.

Katastrofalt egentligt.

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Forbandede... Jeg syntes det er typisk... Hvis der er nogen der har en ide om, hvor man skal henvende sig, skal jeg gerne formulere et kritisk men stadig sagligt indlæg til dem, selvom det formentligt vil blive afvist lige så blankt som det er muligt...
Alternativt skal vi alle skrive breve om det, så de kan se utilfredsheden ikke stammer fra en forsmået knallert der ikke fik sin gamle udkneppede corolla med i tv fra brænderfesten...
Jeg søger lidt på tv2's hjemmeside og ser om jeg kan finde en mail-adresse...
Daniel.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Them
Her er lidt..

http://omtv2.tv2.dk/kontakt/kontakt.php
http://omtv2.tv2.dk/kontakt/?bottom

Lav evt. et brev og smid det her i forummet, så kan vi alle copy/waste det, og sende det til dem..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Hej Henrik :wink: .
Det overrasker mig, at du ikke er klar over at vores interesse er politisk ukorrekt!!
Hvad havde du (og andre) forventet???

Nej, havde der været uheld, ulykker, vold, slagsmål osv, SÅ havde der været dækning!! SÆRDELES god dækning, endda.
Men nu foregik det hele stille, roligt og fredeligt, såehh, hvad skal man så servere for familien danmark til aftenkaffen????
Nå-ja, så må det da være "klart", at DHB handler om at køre sin bil op mod en betonpille i halvstiv tilstand (lissom ham der Hans Engel fra Ekstra-Bladet) og så bare træde speederen i bund og hjernen ud....
Fint nok for dem som synes at sådan noget er sjovt (og det synes jeg da også selv, at det er :lol: ), men nu står H´et i DHB altså for HURTIGSTE, og ikke for hjernelammede...

Og jeg deler Jeres frustrationer over, at TV-indslagene netop IKKE handlede om hvordan ganske almindelige mennesker tuner og modificerer deres - i princippet - ganske almindelige biler.

VH Lars

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time