boll skrev:
hej jeg er i gang med at renovere min mazda 323 lx 1,3 (se under projekter) og kom lige til at lægge en skydelære omkring min 298gr Kent Cams og så viser det sig sku at den er med 2mm MINDRE løft en org

. er det ikke noget lort eller er det normalt for skarpe knaster???.
Det lyder meget normalt hvis det er en omslebet orginal knast.
Og du sammenligner maksløft direkte fra knast til knast.
En knast aksel består af en grundcirkel, og så selve knasten
Løftet fås ved at måle kanst højden, og derefter trække grundcirklens diameter fra.
Den eneste måde at ændre en standart knast er ved at ændre på grundcirklens diameter, hvilket kan give justerings problemer på ventilerne.
Dette problem findes ikke på en knast der er fremstillet af et nyt emne.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html