Problemet med injektor staging på en turbo.
Kån opstå hvis dyserne ikke sidder samme sted.
Feks dyse række 1 er originalt monteret, og dyserække 2 sidder 20 sm længere oppe i indsugningsmanifolden.
Det kan give en lidt sjov Ve tabel .
Høje ve værdier ved lave omdrejninger, og mindre ved høje omdrejninger.
Dette udelukkende grundet luftens hastighed i manifolden.
God fornøgelse.
MVH
Morten
hvor mange højohms dyser kan MS v2.2 drive ?
Redaktør: Moderatorer
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
xillur
- Senior Medlem
- Indlæg: 284
- Tilmeldt: 03 dec 2004, 22:05
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Kontakt:
Morten VJ skrev:Problemet med injektor staging på en turbo.
Kån opstå hvis dyserne ikke sidder samme sted.
Feks dyse række 1 er originalt monteret, og dyserække 2 sidder 20 sm længere oppe i indsugningsmanifolden.
Det kan give en lidt sjov Ve tabel
ok rart at vide, men det skulle ikke blive det store problem med denne installation, da tilskudsdyserne er monteret meget tæt på std dyserne. Dette har ladet sig gøre fordi, der er god plads på undersiden af manifolden.