Missede desværre DHB denne gang jeg havde ellers lovet migselv, men koblings hydraulikken belsuttede sig for at stå af.
Og jeg kan sige at det ikke er særligt sjovt at køre uden kobling fra Birkerød til Tåstrup en fredag eftermiddag.
Efter rep af kobling fik jeg lidt tid til at leje med MS.
Jeg må indrømme at den værste fejl er min egen, havde koblet Hallgiveren forkert op da jeg skiftede stik. dette blev rettet sidste weekend, og den kører perfekt.
Nu vilde jeg jo gerne have hurtig tomgang tilbage, da jeg havde monteret en tomgangs motor for over en måned siden, og har manglet denne funktion.
Monterede ekstraprintet, lavede ledningerne(en stor fejl

)
Tænding på omkonfigurere led 17 Til sparkoutput, og brænder transistoren af
Montere en reserve og jeg har gnist, og den starter.
Justere lidt på værdierne, og den holder tomgang rimeligt stabilt +- 100 omdrejninger.
Mere justering er nødvendigt, eller en ny og opgraderet code variant skal prøves.
Jeg tror også jeg har fundet den periodiske fejl, isolationsmaterialet mellem transistor og køleplade til Fidle er slidt op, grundet mange af og på monteringer. (håbet er lysegrønt)
Alt i alt det startede som en lorte weekend, og sluttede godt, lige som i eventyrene.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html