Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 jul 2025, 06:28

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

ATT: Transfar. Hvor mange pølser har du planer om at tage med i år? Det lyder jo efterhånden til at der kommer en del mennesker :lol: .

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 7160 Aale city
regner også med at kikke forbi for at dufte til noget brændt gummi, og kikke lidt efter nogle piger. 8)

2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
Jeg regner også med at have Pandaen og en stor stak dæk med til brænderpladsen.... Har da ikke noget imod at reklamere lidt for siden på den...

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
Jeg stiller også op igen i år, dog er det i en Uno Turbo i år. den er bayside blue (den farve blå skyline kommer i standard)

der kunne godt sidde en streamer i evt begge sideruder bagi, for hvis den sidder der kunne man jo køre med den altid og ikke kun derovre...

den kunne jo være 4-5 cm høj, så kan end ikke politiet brokke sig vil jeg tro. og vil også gerne betale for den.

venlig hilsen Lasse

att. transitfar. du ødelægger ikke noget, det var bare for at følge op dit initiativ fra sidste år, så jeg bragte det vel bare på banen for dig :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sundet
Ja, jeg har måske ikke min store gang herinde...
men jeg kommer helt sikkert også..
og jeg er også med på den med en streamer!!! :D :D

mvh
mikkl

Titel:
Admin
Admin

Schmedegaard skrev:
Hvad med nogle streamer´s feks: www.Powerpage.dkDem Kan jeg lave.... og sende rundt hvis det skulle være.. så kan vi da kende hinandens biler!!!!

Jamen lad os få lavet nogle streamers! Pm mig dit nummer så ringer jeg torsdag mht til layout og forsendelse/bestilling osv.

Mht. tid og mødested - Lars/transitfar og andre med ideer, når det er faldet på plads og aftalt så sætter vi bare informationer under nyheder.

Mvh Jakob

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Nu var det jo mest et resultat af tilfældighedernes sammentræf, at det gik så godt sidste år, som det gjorde... 8)

Men i år havde jeg forestillet mig noget i retning af, at en af deltagerne var villig til at have en "Power-Page"-vimpel/flagstang (eller andet kendingsmærke) stående ved sin plads. (Mon ikke JakobM ligeså godt først som sidst kunne gå til biddet, og få en fremstillet?? :wink: :D )
Her skulle der så være en lille hæfte, hvor interesserede så evt. kunne skrive i, hvorhenne på pladsen de var havnet og evt. kørenummer.
Tiden er jo ikke ubegrænset, og nogle har jo nok mere eller mindre specifikke ting, de gerne lige vil sludre med en eller anden bestemt om.
Bogen skal nok ikke ligge frit fremme til gennemsyn for hvemsomhelst :? , men lad mig høre hvad folk synes om ideen.
Samtidig kan man også benytte stuntet med simpelthen at skrive sit nick på et stykke A4 og tape det fast i sideruden, det virkede da fint for mig sidste år...:)

Angående fællesgrill, øl/vand osv vil det jo helt sikkert afhænge af, hvordan folk tilfældigvis får sig klumpet sammen, og hvorhenne det af hensyn til plads og brandfare overhovedet lader sig gøre. Der må vi improvisere os frem, når vi har fået os installeret.
Og kortet med denne placering skal helt sikkert ligge frit fremme ved "Power-Page"-vimplen....:)

En decideret fast tid er efter min mening en dårlig ide, jeg hælder mere til et fast sted med grill lørdag aften, så kan folk komme og gå som de lyster.
Men normal grill-spisetid plejer vist at være ca. lidt efter 1900...
Jeg har en ide om at stå for lidt salatbar og en lille grill, så skal folk bare selv stille med kød og spisegrej, evt selv medbringe en grill hvis man er "flere".

Jeg håber, at i år bliver ligeså hyggeligt, som mine børn fortalte mig at det var sidste år...

VH Lars.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Vestjylland
Det kunne da være rimelig meget i orden at se folk herfra uden at de ligner Bart, Fry og alle de andre fra verdens bedste tegnefilm :D

Og det er da også en kanonidé at komme Powerpage.dk klister på dytten, så bare folk kan opføre sig ordentlig så er der jo et godt budskab i det.

Mvh Morten

Volvo for life

-Volvo 855 T5 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=276354
-Volvo 240 turbo --Nu med B23ET--
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=34308
-Volvo PV 544 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=328848

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
Det er for sent at nå det i år, men hvis mand er en klub eller lign kan mand få sin egen camp, ved det da vores lille "klub" har vores egen camp i år.

www.slavteren.tk

Titel: dhb!
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: sjælland
stiller sku også op i år med rollaen!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time