Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 18:32

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 maj 2005, 10:38 
Er der nogle der kan forklare hvad der sker med benzintrykket når man henholdsvis seriel kobler eller parallel kobler 2 benzinpumper? Hvad er bedst?


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 08 maj 2005, 11:55 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
I teorien sker der ingen ting da du har en trykregulator i systemet.

Men ellers er det såledea hvis man har 2 ens pumper.
seriekobling har det samme flow men har potentialet for det doppelte tryk.
Bruges faktisk næsten aldrig, da der findes pumper der kan give et højt tryk med stor volumen.
Paralel kobling samme tryk, men med det doppelte flow.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 95 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team