Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 19:53

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Sådan som jeg har forstået systemet igennem min rallyklub er at det gebyr i betaler for at deltage går til en såkaldt endags-licens, og når den licens er betalt, igennem DASU, så dækker deres forsikring, sådan foregår det også når der blir afholdt rally arrangement...

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Sådan som jeg har forstået systemet igennem min rallyklub er at det gebyr i betaler for at deltage går til en såkaldt endags-licens, og når den licens er betalt, igennem DASU, så dækker deres forsikring, sådan foregår det også når der blir afholdt rally arrangement...

Titel:
Mester Medlem

det har i mine øjne intet med endagslicens at gøre. det er spørgsmålet om det overhovedet har noget med DASU at gøre! MVH. søren

Titel:
Medlem

Som Søren (lqs) skriver så gælder færdselloven uden for selve banen.
Fra indgang til startområde og til målstregen, skal der være forsikring på 3. mand (tilskuere).
Hvis der ikke er det, vil politiet ikke give tilladelsen til at der køres på banen. ingen polititilladselse ingen forsikring, så det hængere sammen som ærtehalm.
Jeg ved ikke om DHB har tegnet forsikring igennem DASU, eller om de selv har tegnet det. De kan selv bestemme, hvis det er muligt.
Der hvor færdselsloven gælder på området er det selvfølgeligt på eget ansvar man er på området.
Så ens egne forsikring skal dække de skader der bliver lavet på bilen uden for selve banen. Om de så gør det skal jeg ikke kunne sige.
Det vil nok ikke være klogt at skrive, at det er sket til DHB. :wink:

John.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time