Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 20:54

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
På tilmeldings blanketten til Dhb står der følgende. Vmax eller konkurrencefuntionærene kan ikke gøres ansvarlige for nogen skade på på-eller tab af køretøj, dets dele eller tilbehør, eller nogen form for skade, som jeg eller køretøjet måtte forvolde på egen person og, -eller 3 person og eller - 3. Persons ejendom.
Som jeg forstår det betyder det vel at der ikk er nogen forsikring der dækker hvis man ryger af banen og ud i tilskuerene, for ens ansvarsforsikring på bilen dækker vel ikke ved bane kørsel eller gør den?? Er det lovligt at holde et sådan arrangement uden at der er forsikring der dækker ved skader på tilskuerene som jo må være 3 person? Eller er det bare mig som ikke forstår den fine lille tekst. Hvis det er det der er tilfældet er der så ikke en der kan oversætte den til et alm. Forståeligt sprog hilsen dh

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
jeg må sige at sådan som du skriver det der lyder det også forkert i mine øjne :? :wink:

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
tinasmartin skrev:
jeg må sige at sådan som du skriver det der lyder det også forkert i mine øjne :? :wink:

Det er nøjagtigt det der står på blanketten og det skriver man under på.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østfyn/Nyborg
Første betingelse for at forsikringen dække noget som helst, er hvis de er indforstået med evt ændringer på bilen. Forsikringen dække kun bane såfremt det er glatførekursus eller lign. Som jeg forstår det du skriver er der kun dig selv der kan gøres til ansvarlig forhæfte af det skader du eller din bil evt måtte påføre andre!

Fri bane, fuld hane!!!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
Tja.. Tilskuerne bliver vel også oplyst om at de er der på eget ansvar..
Ved det ikke, men kunne forestille mig at det er måden at dække sig ind på...

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Titel:
Mester Medlem

spørg V-POP-maxi i stedet for at gætte! tilskuerne bliver sansynligvis ikke oplyst om at de opholder sig på eget ansvar på VANDEL..... alle de biler der kører med manglende, eller sløret nummerplade på returbanen, er også på tynd is.... færdselsloven gælder der! EVT kan i spørge hos GRINDSTED MOTORSPORT. MVH. søren

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Mon ikke Vandel selv har en forsikring, som dækker.....

Netop derfor skal lejer (V-max) lægge _MANGE_ penge på bordet for at leje pladsen til en stor event som DHB.

Vandel er så selv ansvarlig overfor forsikringsselskabet for, at forsikringsbetingelserne er overholdt.

V-max skærer det blot ud i pap, at evt erstatningsansvar ikke er deres bord, de har bare "lejet lokalerne".

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Transitfar skrev:
Mon ikke Vandel selv har en forsikring, som dækker.....

Netop derfor skal lejer (V-max) lægge _MANGE_ penge på bordet for at leje pladsen til en stor event som DHB.

Vandel er så selv ansvarlig overfor forsikringsselskabet for, at forsikringsbetingelserne er overholdt.

V-max skærer det blot ud i pap, at evt erstatningsansvar ikke er deres bord, de har bare "lejet lokalerne".

Burde det så ikke oplyses?Hvis det er det er tilfældet, som jeg forstår det på den måde de har skrevet er der jo ingen forsikring. Det kunne godt være at man skulle skrive og spørge v pop maxi som Lqs så smukt kalder det om hvad de egntlig mener. Det er vel egentlig ikke et helt urelevant spørgsmål om der er nogen forsikring da der jo kan ske uheld med person skade og det er jo nok ikke billigt at betale sig fra .

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Helt bestemt, jeg ville da også gerne have det præciseret lidt nærmere.
Jeg regner jo selv med at komme derned sammen med mine to børn, og uheld kan desv. _altid_ ske..... :( .

det er jo lissom derfor, at det hedder "uheld".... :roll:

Hvem sender forespørgselen :wink: ????

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Sådan som jeg har forstået systemet igennem min rallyklub er at det gebyr i betaler for at deltage går til en såkaldt endags-licens, og når den licens er betalt, igennem DASU, så dækker deres forsikring, sådan foregår det også når der blir afholdt rally arrangement...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time