Hej Jimmy!
Jeg forstår godt din skepsis, specielt da det er alt andet end en standard motor.
Alt hvad jeg har kørt med er afmonteret så det skulle være lige til at montere i en anden, da køleren er til en mk4 skruede jeg den fast i den nederste travers og lavede et par beslag så den kom til at passe.
Udstødningen følger med, den er ikke skide pæn men den kan nok klare et år endnu vil jeg tro, derudover er der selvfølgelig lavet diverse beslag for at få det til at passe i mk3 eren men det følger med det hele.
Motoren står i øjeblikket med gearkassen påmonteret, med drivaksler og det hele.
Og ja, min XR3I blev synet med den motor, så det burde ikke være et problem at få din synet, der kører så vidt jeg ved også andre cab'er rundt med turbo, synet og godkendt, du får jo bare en kopi af min synsrapport med, så kan du jo evt køre til syn samme sted (Næstved) der kan de jo ikke lige løbe fra at de har gjort det før.
Jeg har haft et par andre forespørgsler på motoren og til dem har jeg sagt at mod betaling kan jeg godt lægge den i, så er man da også sikker på ikke at komme hjem med en tom blok

der er også lige lidt med det elektriske der lige kræver lidt teknisk indsigt, men ellers kan jeg bare få chefmekanikeren til at lave en beskrivelse af det.
svan