HenrikGM skrev:
tinasmartin skrev:
jeg syntes generelt folk er fine til selv at mærkere sig og makke ret hvis de syntes deres tråd bliver kørt på vildspor
syntes det er iorden at man kan have en bred holdning til hvad der skrives i et indlæg syntes ikke der er noget galt med den påpegede topic men mener kun at det skulle bandlyses i en køb/salg annonce at man går ind og underbyder med en anden/tilsvarende del til lavere pris det er der min streg er tegnet op... andre tråde (diverse spørgsmål og lign.)kan jo let blive drejet tilbage til det oprindelige spørgsmål mens ens stump ligemeget karakter vil blive set på som værende for dyr i forhold til hijackerens...
Spørgsmålet er om vi skulle starte med at indsætte en "sticky" i køb/salg, med en tydelig "Hijacking, underbydning og lign. tolereres ikke"(noget i den retning)
Som du siger, så vil sælgers del se for dyr ud, når nogen underbyder, og det vil den gøre uanset hvilken stand den er i. Med andre ord vil sælgers salg være ødelagt. Tilsvarende gælder for en køber.
Noget helt andet: Nu har vi een
skribent herinde der kalder sig "gæst", og da det er _drønnemt_ at registrere sig som bruger, så kan jeg fristes til at spørge hvorfor gæst kvit og frit og uden at være reg. i princippet kan gå ind og hærge en tråd.
Er det smart at "gæst" kan skrive indlæg, og især oprette,evt ødelægge køb/salgs annoncer?
(Det her er et diskussionsoplæg)
En "sticky" under køb og salg kunne være første skridt, og virker det ikke, må man gå videre..
Ang. "gæst"
Tja "gæst" har både gode og dårlige dage
, men syntes godt man kan bruge 2min på at oprette sig som bruger.. Der er ikke noget mere træls end når man ikke ved hvem der kommentere et indlæg osv + der nok ikke vil komme så mange ubruglige og ligegyldige kommentare..
Er man seriøs, burde man også kunne bruge 2min på at registre sig. og er man ligeså tumpet til computere som mig kan man sikkert få hjælp et sted.. Ellers kan man lave det sådan at gæst kun kan skrive i det øverste forum (powerpage.dk fejl osv) så han/hende har en chance for at få hjælp til at registre sig, samt hvis man har glemt sit password, eller har andre problemer med login osv så kan man få hjælp der.