Selvfølgelig er der alternativer til ulovlig motorsport. Jeg er medlem af den lokale motorsportsklub
www.nfms.dk og kan da kun opfordre alle andre til at melde sig ind i en organiseret klub.
MEN det alternativ har jeg ikke råd til. Jeg tør simpelthen ikke lukke min bil ind på en specialprøve med mig selv bag rattet, for jeg ved godt at den vil blive brugt...
Er ikke sikker på at jeg kommer nogle veje med det, men hvis andre gad involvere sig kunne det jo være at vi kunne ændre systemet indefra.
manøvreprøver rally sov er heller ikke det samme som streetrace og burnout. Mon en fodboldspiller ville være tilfreds med at han kune melde sig ind i en løbeforening, for da får han da lov til at løbe?
Så længe klubberne udtaler sig som de gør, kommer der heller ikke nogle af "os" i klubberne. Er snart vældig træt af ikke at føle mig velkommen i den klub jeg er medlem af.
til gæst sørensen. Hvis du kommer til et af vores arragngementer og ser en unge på 10, så siger du lige til ik´? eller er det meget normalt i din verden at 10 årige render rundt i øde industrikvarterer klokken lort om natten?
att. møffe: jeg har lige været inde og læse dit indlæg på bilgalleri og kan kun sige bravo: Det er igen lykkedes dig at si en stor del af dem du gerne vil påvirke fra, f.eks. de onde onde dækafbrændere...
Ellers er ideen god nok, tror bare i kunne have stor fordel af om ikke andet at ha en DIALOG med de onde onde klubber... tror gerne vi vil snakke med jer, spørgsmålet er bare om det også gælder den anden vej...
onde onde hilsener fra en anden bilfanatikker.